Esettanulmányok

Digitális érkeztetés, betegbehívás és páciens portál

Digitális érkeztetés, betegbehívás és páciens portál

A magyar magánegészségügy világában a technológiai fejlődés gyors ütemben zajlik, és folyamatosan formálja az ellátás színvonalát, hatékonyságát és rugalmasságát. A…
Svájci bicska a döntéstámogatásban, adatvezérelt döntéshozatallal: Vezetői Információs Rendszer Microsoft Power BI alapokon

Svájci bicska a döntéstámogatásban, adatvezérelt döntéshozatallal: Vezetői Információs Rendszer Microsoft Power BI alapokon

A modern egészségügyi intézmények üzemeltetése során felmerülő kihívások nagyságrendekkel bonyolultabbak, mint korábban bárki tapasztalta. A magánklinikákat irányító menedzserek számára az…
Így spórolj időt a páciensnek és a klinikának is!  Használjuk okosan a telemedicinát!

Így spórolj időt a páciensnek és a klinikának is! Használjuk okosan a telemedicinát!

Számos klinika küzd a rendelőkapacitás hiányával és az optimális időbeosztás kihívásaival. Az erőforrás-igényes rendszer - ahol speciálisan felszerelt szobákra és…
Hogyan tartsuk meg a már megszerzett ügyfeleket? Hűségkártyával!

Hogyan tartsuk meg a már megszerzett ügyfeleket? Hűségkártyával!

A mai versenyképes egészségügyi szektorban, ahol a pácienseknek számos lehetőségük van a választásra, hogyan tarthatjuk meg a már megszerzett ügyfeleket?…
Hogyan nyújtsunk extra szolgáltatást? Mobilappal és a páciensek digitális érkeztetésével!

Hogyan nyújtsunk extra szolgáltatást? Mobilappal és a páciensek digitális érkeztetésével!

A digitális korban a felhasználók gyors és zökkenőmentes megoldásokat várnak el a szolgáltatóktól. Hogyan nyújtható a medikai szektorban is ez…
Aki időpontot foglal, az jöjjön is el: foglalási díj és előrefizetés

Aki időpontot foglal, az jöjjön is el: foglalási díj és előrefizetés

A klinikai gyakorlatban a páciensek által foglalt, de ki nem használt időpontok komoly kihívást jelentenek. Mit tehetünk a betegek hiányzásának…
Maximális kihasználtság: dinamikus árazással

Maximális kihasználtság: dinamikus árazással

Az egészségügy magánszektorában egyre élesebb a verseny, miközben a hatékonyság, a betegellátás minősége és a gazdasági eredmények javítása az intézmények…
Hogyan legyenek teljesen digitálisak folyamataink?

Hogyan legyenek teljesen digitálisak folyamataink?

A digitalizáció forradalmasítja az egészségügyet – ezt mindannyian látjuk, nap, mint nap. A digitalizáció nem csak az egységes és automatizált…
Digitális érkeztetés, betegbehívás és páciens portál

Digitális érkeztetés, betegbehívás és páciens portál

A magyar magánegészségügy világában a technológiai fejlődés gyors ütemben zajlik, és folyamatosan formálja az ellátás színvonalát, hatékonyságát és rugalmasságát. A…
A foglalások megerősítése: AI-alapú automata visszahívással

A foglalások megerősítése: AI-alapú automata visszahívással

"Arra lenne szükség, hogy a magánklinikák proaktívan cselekedjenek, a valós problémákon, nem pedig az adminisztratív terhek kezelésén dolgozzanak" - hívta…
Medio: a modern egészségügyi marketing alapja

Medio: a modern egészségügyi marketing alapja

A magyar magánegészségügyben a modern technológia egyre fontosabb szerepet játszik a páciensek elérésében. A technológia folyamatos fejlődésével a magánegészségügyi szereplők…
Hogyan építsünk ki hatékony betegutakat a magánegészségügyi szolgáltatók között?

Hogyan építsünk ki hatékony betegutakat a magánegészségügyi szolgáltatók között?

Az egészségügyi szolgáltatók számára a betegutak hatékony kialakítása alapvető elvárás. A betegellátási folyamatok optimalizálása, az adminisztrációs feladatok egyszerűsítése, és a…
Hogyan ismerjük meg pácienseink véleményét és előzzük meg a panaszt?

Hogyan ismerjük meg pácienseink véleményét és előzzük meg a panaszt?

Az egészségügyi intézmények, beleértve a klinikákat is, gyakran találkoznak azzal a kihívással, hogy a betegek nem feltétlenül fejezik ki elégedetlenségüket…
Hogyan tehetem még hatékonyabbá a telefonos foglalásokat?

Hogyan tehetem még hatékonyabbá a telefonos foglalásokat?

Nem működik elég hatékonyan a telefonon történő foglalások lebonyolítása? Nem elég gyors és sok problémát okoz a recepció számára a…
Így növeljük akár 50%-ra az online foglalások részarányát!

Így növeljük akár 50%-ra az online foglalások részarányát!

A magyar magánklinikák egyik legnagyobb problémája a recepció túlterheltsége. Külön van választva a recepció és a call center? Ha nem,…
Milyen az ideális magánklinika 2022-ben?

Milyen az ideális magánklinika 2022-ben?

A Medio Digitális Klinika partnereinek minden eszköz rendelkezésére áll, hogy kialakítsák az ideális működést! Partnereink nagyon sok erőforrást és fejlesztési…
Hogyan minimalizáljuk a meg nem jelenést

Hogyan minimalizáljuk a meg nem jelenést

Általánosságban elmondható, hogy minden klinika életében a legnagyobb gondot a meg nem jelent páciensek okozzák. Ez azonnali veszteséget és elégedetlen…
Hogyan növeljük a páciens forgalmat

Hogyan növeljük a páciens forgalmat

Az intézményi forgalom növelése mindig nehéz kérdés volt a következő okok miatt: A marketing költségek mindig limitáltak A közösségi média…
Hogyan növeljük a páciens elégedettséget

Hogyan növeljük a páciens elégedettséget

A visszatérő páciens a legjobb páciens. Az elégedett páciens pedig a következő vizsgálatát nálunk fogja végezni. A Medio-t használó 200+ intézmény…
Hogyan növeljük a klinikai hatékonyságot

Hogyan növeljük a klinikai hatékonyságot

A jelenlegi általános piaci környezet (orvos és munkaerőhiány) hatalmas kihívás elé állítja a magánegészségügyi szektort. A növekedés gátjává válhat, hogy…
hu_HUHungarian