Medio szerződéskötési folyamat

#1  ÁRAJÁNLAT
A szerződéskötést megelőzően részletes Árajánlatot küldünk egyedi igényeinek megfelelően.
#2  ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Árajánlat elfogadását követően e-mailt küldünk az Általános Szerződési Feltételekkel, melyet online fogadhat el.

Az ÁSZF tartalmazza:

  • Az együttműködés általános keretfeltételeit 
  • A Medio rendszer általános működésének leírását
  • A közöttünk lévő jogviszonyból eredő adatkezelési szabályokat 
  • A modulok listaárát.

 

Az ÁSZF elfogadásával jön létre a szerződéses jogviszony és a felhasználói profil a Medio rendszerben. 

#3  SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS
A Szolgáltatási szerződés szabályozza az egyedi megállapodásunkat, melyet az ÁSZF elfogadását követően eszerződésen keresztül írunk alá.

A Szolgáltatási szerződés aláírását követően új rendszer bevezetése esetén a rendszerfelállítási díjról számlát állítunk ki. A piacon egyedülállóan a Medio rendszerfelállítási díja 50%-ban levonásra kerül a későbbi havidíjakból!

#4  MEDIO RENDSZER AKTIVÁLÁS

A Medio rendszer felállítását, telepítését és betanítását követően Aktiválási Jegyzőkönyvet küldünk a használatba vett modulokról.

Az Aktiválási Jegyzőkönyv dátuma lesz a díjfizetés megkezdésének dátuma, tehát a megállapodot díjakt csak a tényleges használatbavétel megkezdésétől számítva kell megfizetni.

Az előzetesen megfizetett Rendszerhasználati díjat arányosan levonjuk az esedékes havi díjakból.