Medio szerződéskötési folyamat
#1 ÁRAJÁNLAT
#2 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az Árajánlat elfogadását követően e-mailt küldünk az Általános Szerződési Feltételekkel, melyet online fogadhat el.
Az ÁSZF tartalmazza:
- Az együttműködés általános keretfeltételeit
- A Medio rendszer általános működésének leírását
- A közöttünk lévő jogviszonyból eredő adatkezelési szabályokat
- A modulok listaárát.
Az ÁSZF elfogadásával jön létre a szerződéses jogviszony és a felhasználói profil a Medio rendszerben.
Legutóbbi 2023-02-01 ÁSZF módosítás részleteit ITT érheti el.
#3 SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS
A Szolgáltatási szerződés aláírását követően új rendszer bevezetése esetén a rendszerfelállítási díjról számlát állítunk ki. A piacon egyedülállóan a Medio rendszerfelállítási díja 100%-ban levonásra kerül a későbbi havidíjakból!
#4 MEDIO RENDSZER AKTIVÁLÁS
A Medio rendszer felállítását, telepítését és betanítását követően Aktiválási Jegyzőkönyvet küldünk a használatba vett modulokról.
Az Aktiválási Jegyzőkönyv dátuma lesz a díjfizetés megkezdésének dátuma, tehát a megállapodot díjakt csak a tényleges használatbavétel megkezdésétől számítva kell megfizetni.
Az előzetesen megfizetett Rendszerhasználati díjat arányosan levonjuk az esedékes havi díjakból.