Megoldásaink

Vezetői Információs Rendszer

A Medio Digitális Klinika segít a vezetői döntések meghozatalában.

  • Foglalási és kapacitástervezési adatait üzleti intelligencia megoldásunkkal valós időben elemezheti
  • Grafikus összefoglalókat kérhet
  • A Vezetői Információs Rendszerhez integrálhatja más adatforrások: Google Adwords, Google Analytics, szamlazz.hu, egyéb online számlázórendszerek, bármilyen más statisztikai interfésszel rendelkező rendszer adatait
  • Idősorosan vizsgálhatja a foglalásokat, lemondásokat, átfoglalásokat, az egyes szolgáltatások kapacitását és leterheltségét
  • Elemezheti a marketing és a foglalási tevékenység sikerességét és hatékonyságát
  • A klinika egyes szervezeti egységeinek vezetői is valós idejű információt kaphatnak a kereslet és forgalom változásairól

Beépített bankkártyás fizetés és foglalás biztosítás

A Medio Digitális Klinika online fizetési és foglalási megoldásával közel nullára minimalizálhatja a határidőn túli lemondások és meg nem jelenések számát:

  • Kérheti előre a szolgáltatás díját
  • Adhat kedvezményt online fizetés esetén
  • Kérhet foglalás biztosítást, amikor a páciens csak kártya adatait rögzíti, ezzel biztosítja a foglalást
  • Az Ön által megadott paraméterek szerint a rendszer automatikusan kezeli a lemondásokat
  • A rendszer figyeli a beállított paramétereket és amennyiben a páciens határidőn túl mondja le, vagy nem jelenik meg, úgy a rendszer az Ön által beállított lemondási díjat terheli a páciensre

Adminisztrációs és recepciós modul

  • Teljeskörű statisztika és nyomon követés, exportálási lehetőség
  • Valós időben követheti foglalásait
  • A telefonon beérkező hívások esetén foglalás rögzítés és automatikus fizetési link kiküldés a páciensnek, melyre kattintva fizetés után jön létre a foglalás
  • Orvosok és időpontok szerkesztése
  • Meglévő időpontok módosítása
  • Intézményi és megjelenési adatok kezelése
  • Szolgáltatások felvitele, törlése, módosítása
  • A modul kiszervezhető partnereknek így ők is közvetlenül tudnak Önhöz időpontot foglalni

Automatikus számlázás

Kérheti, hogy a Medio Digitális Klinika automatikusan számlázzon az Ön nevében, így Önnek nem kell többé adminisztrációval bajlódnia.

  • A kezelést követően a rendszer az Ön nevében automatikusan kiállítja a számlát, az Ön egyedi megjelenésének megfelelően, titkosítva (jelszóval védve) küldi ki a páciensnek is
  • A páciens kérheti más nevére (pl.: egészségpénztár) is a számlát
  • Számláihoz bármikor hozzáférhet, letöltheti, automatikus könyvelési feladást készíthet belőle könyvelési rendszerébe
  • A NAV-kapcsolat természetesen automatikusan megoldott
  • Partnerünk: szamlazz.hu

Ügyfélélmény fokozása

Medio mobiltelefonos applikáció minden partnerünknek

A Medio mobiltelefonos applikáció az Ön egyedileg megszemélyesített arculatát veszi fel:

  • Páciensei egyszerűen kezelhetik időpontjaikat
  • Orvosai folyamatosan nyomon követhetik a hozzájuk foglalt időpontokat
  • Paraméterezett értesítések és figyelmeztetések
  • Egyedi marketing és promóciós lehetőségek
  • Új időpont foglalás Önhöz további regisztráció és bejelentkezés nélkül, csupán pár kattintással

Ne engedjük el az ügyfél kezét!

Tökéletes kialakított tájékoztatás, figyelmeztetés és dokumentumkezelés:

  • Akár e-mailben, akár SMS-ben
  • A kiválasztott vizsgálathoz specifikus e-mail szövegezést küldjünk, pontosan és átfogóan
  • tájékoztassuk mindenről, így felkészülhet a vizsgálatra
  • Meglepő tapasztalatunk, hogy sok esetben még mindig a recepciósok manuálisan küldik ki a visszaigazoló e-maileket és SMS-eket. Ez komoly hibalehetőség és felesleges adminisztráció.
  • Ugyanez igaz a vizsgálatot követően keletkezett dokumentumokra is: a felmért partnerintézmények több mint 70%-ában (!!!) a mai napig manuálisan történik a dokumentumok kiküldése
  • A Google értékelések elemzése során pedig egyértelműen látszik, hogy a top 3 vezető elégedetlenségi okok között ott van, hogy a páciens nem kapta meg időben a dokumentumait és ezért többször is fel kellett hívnia az intézmény.

Ügyfélelégedettség-mérés

Orvosonként eltérő, szakmaspecifikus visszajelzés kérhető a páciensektől és mindez csak pár kattintás.

  • Az intézmény megítélésének javítása csak akkor érhető el, ha az intézmény pontos és azonnali visszajelzést kap a szolgáltatás minőségéről
  • Csak akkor lehet javítani a minőségen, ha látszik, hogy hol kell belenyúlni a folyamatokba és kommunikációba
  • Ennek egyetlen eszköze az ügyfél elégedettség mérés, mely már elérhető a Medio rendszerben
  • Több szempont szerint kérhető visszajelzés a páciensektől, és ezek a visszajelzések nagyban segítik a folyamatok javítását és olyan érzést biztosítanak a páciensnek, hogy ő áll a középpontban
  • Az ügyfél elégedettség méréssel megelőzhető a negatív értékelés a közösségi médiában, mert biztosítja a páciensnek, hogy a vizsgálat után pár órával (tetszés szerint beállítható paraméter) azonnal megoszthassa véleményét