Archívum: Akadémia

Hogyan tudom lemondani az előfizetésemet?

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS Az alábbi útmutató segítséget nyújt a megvásárolt éves kedvezménykártya előfizetés kezeléséhez, belépéstől a lemondásig. BELÉPÉS Nyissa meg az…

Google Play fejlesztői fiók regisztrálása

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS Ez a cikk azt ismerteti, hogyan hozhatod létre és állíthatod be Play Console fejlesztői fiókodat. A fejlesztői fiók…

Fejlesztői fiók regisztráció az Apple App Store-ban cégek részére

Mi ez és miért van rá szükségem? App Store – Az Apple applikációinak webáruháza az iTunes Store része, amely az iPhone, iPod Touch és iPad…

Kamera és mikrofon engedélyezése - Videókonzultációhoz

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK A Medio videó konzultáció használatához segítséget nyújtanak az alábbi leírások melyben részletes információt találhatnak a Kamera és Mikrofon…

Partner modul használata

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK A Medio rendszer Partner modulja lehetőséget biztosít az Intézménynek/Klinikának, hogy partnereket vonjanak be, akik a számukra engedélyezett szolgáltatásokra…

Mobilapplikáció beállításai

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS Az egyedi mobil app számos funkcióival segíti a betegek és az egészségügyi szolgáltatók közötti kapcsolat és kommunikáció modernizálását.…

Páciens érkeztetése

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS A páciens érkeztetése funkció segítségével egyszerűbben és gyorsabban bonyolíthatja le a teljes betegút menedzsmentet a páciens érkezésétől egészen…

Megújult foglalási folyamat

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS Fontos változás, hogy a rendszer a belső adminisztrációs foglalás során, pácienseket csak a páciens törzsbből listázza ki.  A…

Dokumentum sablonok

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS A klinika saját dokumentumai feltölthetőek .pdf formátumban, majd egyedileg kiválasztható, hogy a páciens adatok, melyik pozícióban kerüljenek megjelenítésre.…

Páciens törzs

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS A felület arra szolgál, hogy az egy szerződés alá tartozó összes intézmény páciens kartonjai egy helyen legyenek kezelhetőek.…