Árlista adatok feltöltése és karbantartása (webAPI)

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS

Az árlista adatok tömeges importálása lehetővé teszi az vizsgálatok és az azokat kiegészítő, önállóan nem foglalható szolgáltatások egy időben történő feltöltését, például Excel vagy más formátumokból. A kisebb változtatások esetén praktikus lehet a manuális feltöltést vagy módosítást választani, amely lehetőséget biztosít a szolgáltatás részleteinek egyenkénti beállítására.


MIÉRT HASZNOS?

Az árlista adatok Medio-ban történő kezelése lehetővé teszi az árak és szolgáltatások gyors, hatékony karbantartását. Az API kapcsolaton keresztüli integrációnak köszönhetően az adatokat elegendő egyetlen helyen módosítani, ezt követően azok automatikusan frissülnek az összes kapcsolódó rendszerben – legyen szó akár weboldalról vagy medikai rendszerről. A változtatások azonnal érvénybe lépnek mindenhol, így biztosítva a pontos és naprakész információkat.


MŰKÖDÉS

Árlista tömeges importálása

1. Miután jelezte a Medio felé, hogy dinamikus árlistát szeretne beállítani, kapni fog egy táblázatot, amely tartalmazza a rendszerben már jelen lévő vizsgálatokat.

2. Ezt a táblázatot kell kiegészíteni a további árlista elemek megnevezésével és egységáraival, illetve a kapcsolódó szakterülettel. Opcionálisan megadható az árlista elemek leírása is.

3. A kiegészített táblázat visszajuttatását követően munkatársaink elvégzik a szükséges beállításokat, majd az árlista elemek befrissülnek az Önök rendszerében.

Az árlisták tömeges feltöltéséhez használatos táblázat sablon ITT érhető el!

Hasznos információ

Az árlista elemek a Medio adminisztrációs felületén a „Vizsgálatok” menüponton belül, a vizsgálatok között lesznek megtalálhatóak.

Árlista elemek manuális feltöltése

Abban az esetben, amikor csak egy vagy néhány új elemet szeretne felvinni a rendszerbe, praktikus lehet, ha közvetlenül az adminisztrációs felületen történik az adatok rögzítése.

Abban az esetben, amikor csak egy vagy néhány új elemet szeretne felvinni a rendszerbe, praktikus lehet, ha közvetlenül az adminisztrációs felületen történik az adatok rögzítése.

1. Navigáljon a Beállítások / Vizsgálatok / Új vizsgálat hozzáadása menüponthoz.

2. Válassza ki a vizsgálat tipusát, állítsa be a kapcsolódó szakterületet és vizsgálat neveként pedig adja meg a szolgáltatási díjtétel nevét.

3. A nem foglalható, szolgáltatást kiegészítő árlistaelemek esetében érdemes létrehozni egy technikai orvost, amely alá kizárólag ezek az elemek lesznek besorolva.

4. A Megjelenési beállításokat a következőként adjuk meg:

5. A továbbiakat ugyanolyan módszerrel állítsuk be, mint az alap vizsgálatok esetében.

Hasznos információ

A foglalással kapcsolatos beállításokat nyugodtan hagyja az alapértelmezett értékeken, mivel az árlista elemek a megjelenítési beállítások révén nem lesznek foglalhatóak.

Árlista elemek API-n keresztüli megjelenítése

Az árlisták weboldalon történő megjelenítéséhez vagy a medikai rendszerrel való integrációhoz szükséges a munkatársaink által generált API token továbbítása az Önök fejlesztői csapata irányába. Emellett szükséges továbbítani az API dokumentációt is, hogy pontosan megérthessék az integráció lépéseit és követelményeit. Az API token és a dokumentáció átadását követően megkezdődhet az integráció folyamata.


SEGÍTSÉG

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségen: Ügyfélszolgálati űrlap megnyitása

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom