Megoldásaink
- Kezdőoldal
- Megoldásaink
Vezetői Információs Rendszer
A Medio Digitális Klinika segít a vezetői döntések meghozatalában.
- Foglalási és kapacitástervezési adatait üzleti intelligencia megoldásunkkal valós időben elemezheti
- Grafikus összefoglalókat kérhet
- A Vezetői Információs Rendszerhez integrálhatja más adatforrások: Google Adwords, Google Analytics, szamlazz.hu, egyéb online számlázórendszerek, bármilyen más statisztikai interfésszel rendelkező rendszer adatait
- Idősorosan vizsgálhatja a foglalásokat, lemondásokat, átfoglalásokat, az egyes szolgáltatások kapacitását és leterheltségét
- Elemezheti a marketing és a foglalási tevékenység sikerességét és hatékonyságát
- A klinika egyes szervezeti egységeinek vezetői is valós idejű információt kaphatnak a kereslet és forgalom változásairól
Beépített bankkártyás fizetés és foglalás biztosítás
A Medio Digitális Klinika online fizetési és foglalási megoldásával közel nullára minimalizálhatja a határidőn túli lemondások és meg nem jelenések számát:
- Kérheti előre a szolgáltatás díját
- Adhat kedvezményt online fizetés esetén
- Kérhet foglalás biztosítást, amikor a páciens csak kártya adatait rögzíti, ezzel biztosítja a foglalást
- Az Ön által megadott paraméterek szerint a rendszer automatikusan kezeli a lemondásokat
- A rendszer figyeli a beállított paramétereket és amennyiben a páciens határidőn túl mondja le, vagy nem jelenik meg, úgy a rendszer az Ön által beállított lemondási díjat terheli a páciensre
Adminisztrációs és recepciós modul
- Teljeskörű statisztika és nyomon követés, exportálási lehetőség
- Valós időben követheti foglalásait
- A telefonon beérkező hívások esetén foglalás rögzítés és automatikus fizetési link kiküldés a páciensnek, melyre kattintva fizetés után jön létre a foglalás
- Orvosok és időpontok szerkesztése
- Meglévő időpontok módosítása
- Intézményi és megjelenési adatok kezelése
- Szolgáltatások felvitele, törlése, módosítása
- A modul kiszervezhető partnereknek így ők is közvetlenül tudnak Önhöz időpontot foglalni
Automatikus számlázás
Kérheti, hogy a Medio Digitális Klinika automatikusan számlázzon az Ön nevében, így Önnek nem kell többé adminisztrációval bajlódnia.
- A kezelést követően a rendszer az Ön nevében automatikusan kiállítja a számlát, az Ön egyedi megjelenésének megfelelően, titkosítva (jelszóval védve) küldi ki a páciensnek is
- A páciens kérheti más nevére (pl.: egészségpénztár) is a számlát
- Számláihoz bármikor hozzáférhet, letöltheti, automatikus könyvelési feladást készíthet belőle könyvelési rendszerébe
- A NAV-kapcsolat természetesen automatikusan megoldott
- Partnerünk: szamlazz.hu
Ügyfélélmény fokozása
Medio mobiltelefonos applikáció minden partnerünknek
A Medio mobiltelefonos applikáció az Ön egyedileg megszemélyesített arculatát veszi fel:
- Páciensei egyszerűen kezelhetik időpontjaikat
- Orvosai folyamatosan nyomon követhetik a hozzájuk foglalt időpontokat
- Paraméterezett értesítések és figyelmeztetések
- Egyedi marketing és promóciós lehetőségek
- Új időpont foglalás Önhöz további regisztráció és bejelentkezés nélkül, csupán pár kattintással
Ne engedjük el az ügyfél kezét!
Tökéletes kialakított tájékoztatás, figyelmeztetés és dokumentumkezelés:
- Akár e-mailben, akár SMS-ben
- A kiválasztott vizsgálathoz specifikus e-mail szövegezést küldjünk, pontosan és átfogóan
- tájékoztassuk mindenről, így felkészülhet a vizsgálatra
- Meglepő tapasztalatunk, hogy sok esetben még mindig a recepciósok manuálisan küldik ki a visszaigazoló e-maileket és SMS-eket. Ez komoly hibalehetőség és felesleges adminisztráció.
- Ugyanez igaz a vizsgálatot követően keletkezett dokumentumokra is: a felmért partnerintézmények több mint 70%-ában (!!!) a mai napig manuálisan történik a dokumentumok kiküldése
- A Google értékelések elemzése során pedig egyértelműen látszik, hogy a top 3 vezető elégedetlenségi okok között ott van, hogy a páciens nem kapta meg időben a dokumentumait és ezért többször is fel kellett hívnia az intézmény.
Ügyfélelégedettség-mérés
Orvosonként eltérő, szakmaspecifikus visszajelzés kérhető a páciensektől és mindez csak pár kattintás.
- Az intézmény megítélésének javítása csak akkor érhető el, ha az intézmény pontos és azonnali visszajelzést kap a szolgáltatás minőségéről
- Csak akkor lehet javítani a minőségen, ha látszik, hogy hol kell belenyúlni a folyamatokba és kommunikációba
- Ennek egyetlen eszköze az ügyfél elégedettség mérés, mely már elérhető a Medio rendszerben
- Több szempont szerint kérhető visszajelzés a páciensektől, és ezek a visszajelzések nagyban segítik a folyamatok javítását és olyan érzést biztosítanak a páciensnek, hogy ő áll a középpontban
- Az ügyfél elégedettség méréssel megelőzhető a negatív értékelés a közösségi médiában, mert biztosítja a páciensnek, hogy a vizsgálat után pár órával (tetszés szerint beállítható paraméter) azonnal megoszthassa véleményét