Medio szerződéskötési folyamat
#1 ÁRAJÁNLAT
A szerződéskötést megelőzően részletes Árajánlatot küldünk egyedi igényeinek megfelelően.
#2 ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az Árajánlat elfogadását követően e-mailt küldünk az Általános Szerződési Feltételekkel, melyet online fogadhat el.
Az ÁSZF tartalmazza:
- Az együttműködés általános keretfeltételeit
- A Medio rendszer általános működésének leírását
- A közöttünk lévő jogviszonyból eredő adatkezelési szabályokat
- A modulok listaárát.
Az ÁSZF elfogadásával jön létre a szerződéses jogviszony és a felhasználói profil a Medio rendszerben.
#3 SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS
A Szolgáltatási szerződés szabályozza az egyedi megállapodásunkat, melyet az ÁSZF elfogadását követően eszerződésen keresztül írunk alá.
A Szolgáltatási szerződés aláírását követően új rendszer bevezetése esetén a rendszerfelállítási díjról számlát állítunk ki.
#4 MEDIO RENDSZER AKTIVÁLÁS
A Medio rendszer felállítását, telepítését és betanítását követően Aktiválási Jegyzőkönyvet küldünk a használatba vett modulokról.
Az Aktiválási Jegyzőkönyv dátuma lesz a díjfizetés megkezdésének dátuma, tehát a megállapított díjakat csak a tényleges használatbavétel megkezdésétől számítva kell megfizetni.