Milyen az ideális magánklinika 2022-ben?

A Medio Digitális Klinika partnereinek minden eszköz rendelkezésére áll, hogy kialakítsák az ideális működést!

Partnereink nagyon sok erőforrást és fejlesztési energiát fordítottak az elmúlt években arra, hogy automatizált, digitális és online rendszereket építsenek fel. Partneri kapcsolatainkban világosan látjuk, hogy melyik a legjobb gyakorlat, és hol van még lehetőség a fejlődésre.

Amikor leendő Partnerünkkel elkezdjük a beszélgetést, öt dimenzióban vizsgáljuk az intézményt:

  1. Weboldal és online előjegyzés
  2. Recepció és ügyfélszolgálat
  3. Együttműködés az orvosokkal
  4. Együttműködés az ügyfelekkel
  5. Menedzsment információk

Beszélgetéseink, tárgyalásink és aktív együttműködéseink során kialakult az ideális magánklinika modellje.

1. Weboldal és online előjegyzés

  • A weboldal egyszerű, lényegre törő és az ügyfelek számára világos. Tartalmazza a szükséges mérési rendszereket, SEO-barát és a Google hirdetési rendszer a megfelelő mérésekhez integrálva van benne.
  • Mobiltelefonon ugyanolyan vagy jobb élmény nyújt a weboldal, mint számítógépen.
  • Teljes körű online előjegyzési rendszer működik.
  • A főoldalon kiemelten látszik, vagy állandóan látható a foglalási gomb.
  • A foglalási gomb a call centerhez vagy foglalási rendszerbe irányít.
  • Mind szakterület, mind szolgáltatás választóból lehet egyszerűen foglalni.
  • Akár az orvosok profiljáról is lehet azonnal foglalni.
  • Akár árlistából is lehet foglalni.
  • A foglalás során egy vizsgálat összes orvosát és szabad időpontját is lehet látni.
  • Az online előjegyzés valós időben szinkronizálja az adatokat a medikai rendszerrel. Egy adott időpontra nem lehet két foglalást véglegesíteni.

2. Recepció és ügyfélszolgálat

  • A foglalás külön call centerben valósul meg.
  • Lehetőség van bizonyos szolgáltatásoknál vagy az összes szolgáltatásnál foglalási díj alkalmazására.
  • A helyszíni foglalási folyamat ugyanabban a rendszerben és folyamattal történik, mint a call centeren keresztül történő foglalás.
  • Az ellátásszervezők automatikusan foglalnak időpontot, amelyről e-mail tájékoztatás érkezik az esetmenedzsereknek.
  • A foglalásokat valós időben szinkronizáló online rendszerbe rögzítik, amely a medikai rendszerrel integráltan működik.
  • Automata beléptető, sorszámkiosztó és behívó rendszer működik a klinikán
  • Az érkezéskor a foglalások státuszolásra kerülnek.
  • A meg nem jelenéseket jelölik és rögzítik.
  • Az érkeztetés során a dokumentumokat tableten töltik ki, és azok automatikusan tárolásra kerülnek.
  • Az érkeztető dokumentumokat egyszer kell kitölteni, aki már járt a klinikán annak csak az adott szolgáltatásra vonatkozóan kell kitölteni a dokumentumokat.
  • Az aláírt dokumentumokat biztonságosan, visszakövethetően, online tárolják.
  • Van digitális aláírásra alkalmas eszköz.
  • Az ügyfél adatai a foglalási rendszerből kerülnek be a medikai rendszerbe.
  • Az ügyfél saját dokumentumait saját ügyfélportáljába érkeztetve kapja meg – és amennyiben igényli, ki is nyomtatja neki a klinika.

3. Együttműködés az orvosokkal

  • Az orvosok saját előjegyzéseiket a foglalási rendszer orvosoknak szóló moduljában kezelik.
  • Az orvosok e-mailben és SMS-ben automatizáltan értesülnek a rendelési idő kezdetéről.
  • Az orvosok a rendelési nap előtt tudják, pontosan hány beteg érkezik hozzájuk az adott napon, és megtekinthetik a betegek adatait is.
  • Az orvosoknak nem okoz problémát, ha változik az előjegyzés, mert erről tájékoztatást kapnak.
  • A szolgáltatások számlázásra történő feladása online valósul meg, minden dokumentált.

4. Együttműködés az ügyfelekkel

  • Az ügyfelek e-mailen és/vagy SMS-ben kapnak értesítést a foglalásról és a lemondásról?
  • Bizonyos szolgáltatásoknál vagy az összes szolgáltatásnál foglalási díjat alkalmaz a klinika.
  • A meg nem jelenési arány és a határidőn túli lemondások aránya összesen 3% alatti
  • Online ügyfélelégedettségi mérést alkalmaz a klinika, amelyeket automatikusan ki is értékel.
  • Az online hirdetéseik a saját weboldalra mutatnak.
  • A visszatérő ügyfelek aránya meghaladja a 30%-ot.

5. Menedzsment információk

  • Az intézményi menedzsment vezetői dashboard rendszert = Vezetői Információs Rendszert működtet, amelyen mind az üzleti, mind a marketing, mind a foglalási információk elérhetőek, és idősorosan elemezhetőek.
  • A marketing kiadásokat online rendszerben tudja összevetni a menedzsment a foglalási és bevételi adatokkal.
  • A menedzsment különböző dimenziók szerint tudja mérni a lemorzsolódást.
  • A menedzsment a vezetői rendszerből látja az orvosok, rendelők, szolgáltatások kihasználtságát és annak napi, heti, havi változását.
  • Nincs olyan adat, amelyet a menedzsment nem ér el az online vezetői információs rendszerből.
  • A különböző menedzsment tagok jogosultságának megfelelően lehet beállítani az egyes, érzékenynek tartott adatok megjelenítését.
  • A menedzsment pontosan tudja, akár napi felbontásban, hogy egy új ügyfél megszerzése pontosan mennyibe került.
  • A klinika munkatársai tisztában vannak azzal, hogy a menedzsment minden menedzsment információt lát.
hu_HUHungarian