Betegút management
- Kezdőoldal
- Megoldásaink
- Betegút management
Beszéljen szakértőnkkel!
Kérjen szakértőnktől díjmentes online konzultációt, hogy megtudja: Ön és Intézménye mely szolgáltatásokkal lehetne még eredményesebb.
Recepció és ügyfélszolgálat
A Medio Digitális Klinika központi eleme a recepció és ügyfélszolgálat folyamatainak automatizálása. A Medio használatával a folyamatok gyorsulnak és egyszerűsödnek, a manuális folyamatokat pedig a rendszer végzi.
- Több vizsgálat egy időben történő foglalása
- Több orvos és szakterület naptárainak dinamikus összehasonlítása
- Kifoglalás későbbi időpontra
- Áttekintő naptár, heti nézet, napi nézet, státuszolás
- Aktuális foglalások, ütemezett feladatok kezelése, koordinációs tábla
- Telefonos foglalások online fizettetése
- Egyedi orvosi felület, orvos jogok kezelése
Telefonközpont integráció
A Medio Digitális Klinika részeként partnerünkkel közösen olyan megoldást biztosítunk, melynek használatával a telefonon bejövő hívások azonosításra kerülnek a Medio rendszerében, így az időpontok kezelése és a foglalás is csak pár kattintás.
- Bejövő hívások esetén hívó kijelzése és gombnyomásra foglalás indítása
- Egy felületen kezelheti online és telefonon érkező foglalásait
Automatizált visszahívások
A másnap érkező pácienseket nem kell többet időigényes visszahívásokkal értesíteni, a rendszer ezt megteszi automatikusan.
- Egyedi beállítás alapján ütemezett visszahívások bonyolítása
- Időpont megerősítés és lemondás automatizálása visszahívások esetén
- Egyedileg választható hívó hang, Speech to text, text to speech funkció
- Napi több órás feladatot a rendszer csupán pár perc alatt elvégzi
Patient portál
Páciensei azonnali értesítést kapnak elkészült dokumentumaikról, számláikról, leleteikről, melyekhez erős azonosítás után férhetnek hozzá online.
- Kétfaktoros azonosítás (2FA)
- Azonnali dokumentum továbbítás, megnyitás és megosztás
- Előzményekhez és korábbi dokumentumokhoz való hozzáférés
- Időpont foglalás, módosítás és lemondás kezelése
- Családtagok és hozzátartozók igény szerinti összevonása
Szűrőcsomag modul
A szűrőcsomag modul használatával a komplex, több elemes szűrőcsomagok foglalhatók pár kattintással. Az algoritmus a beállított feltételek alapján opciókat ajánl az időpont foglalásra.
- Rugalmas szűrőcsomag összeállítás és paraméterezés
- Vizsgálatok prioritásának (sorrendiségének) kezelése
- Akár több telephely közötti időpontokat is összehangolhatja
- Egyedi visszaigazoló email küldés
- Koordinációs táblázat a páciensek irányításának áttekintésére
Partner modul
A Partner modul segítségével összekapcsolhatja foglalási rendszerét az Önhöz pácienseket küldő más szolgáltatókkal, munkáltatókkal és egyéb partnerekkel. Pár kattintással engedélyezheti, hogy milyen szolgáltatásokra fogad foglalásokat partnereitől.
- Korlátlan számú partner bevonása
- Automatikus elszámolási statisztika készítés
- Jutalékelszámolás és partnerenkénti egyedi paraméterezés
Érkeztetés és irányítás
A Medio segítségével könnyen érkeztetheti pácienseit teljes szinkronban a medikai rendszerével. Érkeztethet mobil applikációval, illetve érintés nélkül QR-kód technológiával
- Betegirányító és sorszámkiosztó rendszer integráció
- Elektronikus aláírás, dokumentum digitalizálás
- Mobil applikációs és központi képernyős irányítás intézményen belül
- Fejlett páciens felismerő algoritmus, páciens törzs karbantartás teljes szinkronban medikai rendszerével
Egyéb funkciók
Ügyfélelégedettség mérés
Egyedi pontrendszer alapján mérheti fel ügyfelei elégedettségét és kaphat első kézből visszajelzést intézményének működéséről.
Automatizálás
Egyedi pontrendszer alapján mérheti fel ügyfelei elégedettségét és kaphat első kézből visszajelzést intézményének működéséről.
Referáló orvosok
A rendszer rögzíti, ha egy orvosa referálta a pácienst és képes jutalékot is elszámolni.
Rendelő kihasználtság
Pontos rendelő kihasználtság és foglaltság mérés, rendelők és orvos rendelések szinkronizációja.
Google és Outlook naptár integráció
Teljes értékű Google és Outlook naptár integráció.