Egyedi mobil applikáció

Az alábbi dokumentáció a Medio szolgáltatási csomagjában elérhető mobilapplikáció felállításához szükséges adatokat részletezi.

Az egyedi mobilapplikáció publikálásra kerül az AppStore-ba és a Play Áruházba is.

Ahhoz, hogy a mobilapplikáció publikálási folyamata gördülékeny legyen az alábbi elemekre van szükség a megrendelőtől:

  1. App név

Az applikációnak egyedi nevet adhatunk, ezzel fog megjelenni a telefonunk menüjében. (pl. Medio)

  1. Logo/Ikon

Az applikációhoz szükséges egy ikon, ami szintén a telefonunk menüjében fog megjelenni. Fontos, hogy könnyen értelmezhető legyen és feltűnő a logo.

Az ikonra vonatkozó elvárások: 

  • PNG formátum
  • Háttérrel és háttér nélkül
  • 1024*1024px felbontás

  1. Launch screen / Splash screen

A jó megjelenés érdekében javasoljuk, hogy az indító képernyő képét szintén veszteségmentes PNG formátumban adják meg, ide bármilyen képet elhelyezhetünk a legegyszerűbb egy középre rendezett logo, de van lehetőség akár teljesen egyedi hátterű képet beilleszteni.

Az elvárt formátum:

  • PNG fájlkiterjesztés
  • iOS esetében az alábbi méretekre:
    • 1242*2688px
    • 828*1792px
    • 1125*2436px
    • 1242*2208px
    • 750*1334px
    • 640*960px
    • 640*1136px
  • Android esetében az alábbi méretre:
    • 960*1600px
  1. Az applikáció leírásai

AppStore esetében:

  • Promóciós szöveg (ez a szöveg jelenik meg a leírás feletti részben (max. 170 karakter):

 ebbe a mezőbe lehet aktualitásokat és promóciókat közzétenni.

  • Leírás (max. 4000 karakter):

 ebbe a mezőbe az applikáció funkcióit és előnyeit érdemes megadni.

  • Kulcsszavak:

ebbe a mezőbe az applikációt leíró kulcsszavakat érdemes megadni, a kulcsszavak az AppStoreban történő kereshetőséget teszik eredményesebbé.

Play Áruház esetében:

  • Rövid leírás (max. 80 karakter):

ebbe a mezőbe illeszthető az alkalmazás rövid leírása, ennek lenyitását követően jelenik meg a teljes leírás

  • Hosszú leírás (max. 4000 karakter):

ebbe a mezőbe illeszthető az alkalmazás leírása

  • YouTube link:

amennyiben van bemutató videó, akkor az beilleszthető a Play Áruházba

  1. Képek

AppStore esetében:

Az AppStoreban minimum 1 db maximum 10 db képet lehet feltölteni ezeket JPEG vagy PNG formátumban szükséges átadni, az általunk javasolt formátum a PNG. AppStore esetében három féle felbontásban szükséges a grafikákat elkészíteni, így a támogatott készülékeken a megfelelő méretekben jelenik meg az AppStoreban a kép.

Ezeken a grafikákon mindenképpen az applikációból való képernyőképnek kell szerepelnie. Ezt a képernyőképet lehet mockupba, vagy valamilyen grafika elé is helyezni.

6.5” (iPhone 13 Pro Max, iPhone 12 Pro Max, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone XS Max, iPhone XR)1284*2778px
5.8” (iPhone 13 Pro, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 11 Pro, iPhone XS, iPhone X)1170*2532px
5.5” (iPhone 8 Plus, iPhone 7 Plus, iPhone 6s Plus)1242*2208px

Play Áruház esetében:

A Play Áruházban minimum 4 db maximum 8 db képet lehet feltölteni. A Google javaslata az, hogy az adott kép dimenziója minimum 320px maximum 3840px legyen. A mi javaslatunk, hogy 1080*1920px felbontású grafikát készítsenek JPEG-ben vagy 24bit-es PNG formátumokban.

Ezeken a grafikákon mindenképpen az applikációból való képernyőképnek kell szerepelnie. Ezt a képernyőképet lehet mockupba, vagy valamilyen grafika elé is helyezni.

  1. Követőkódok

Az applikáció eredményes marketingjéhez szükséges követő kódokat az applikáció elkészültét követően beágyazzuk.

Bővebb információ erről:

https://developers.facebook.com/docs/app-events

A fenti fájlokat és dokumentumokat az alábbi Google Drive mappába kérjük feltölteni:

App minta mappa

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom