BETEKINTÉS
Az ügyfélelégedettség mérés egy hasznos eszköz, amely a Medio szerves részét képezi. Segítségével jelentősen egyszerűbbé válik a páciens-visszajelzések kezelése, miközben csökkennek a manuális adatgyűjtéssel járó terhek. A funkció célja, hogy a páciensek a szolgáltatás igénybevételét követően önállóan töltsenek ki egy online kérdőívet, ezzel elősegítve a szolgáltatás minőségének folyamatos monitorozását és javítását.
A rendszer lehetőséget biztosít az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak a szolgáltatásról, az orvosokról, és a tapasztalt élményről. A visszajelzések közvetlenül frissülnek a rendszerben, amelyeket az intézmény munkatársai azonnal megtekinthetnek és elemezhetnek.

Életszerű példa: Egy páciens a kezelés után emailben megkapja a kérdőívet, amelyet okostelefonján is kitölthet. Az emailben található linkre kattintva eljut a kérdőívhez, ahol megadja visszajelzését a kezelésről és az orvosról. A kérdőív kitöltését követően a rendszer azonnal frissíti az adatokat, így az intézmény vezetősége gyorsan hozzáférhet a legfrissebb visszajelzésekhez, és azokat felhasználhatja a szolgáltatások javítására.
MŰKÖDÉS
- Orvosonként vagy orvoscsoportonként különböző, párhuzamosan futó kérdőív kampányok indíthatók
- Kérdőívenként személyre szabható leíró szöveg és egyedileg meghatározható kérdések állíthatók be
- A kiértesítő e-mailben szerepelhet egy egyedileg beállítható banner, amelyre kattintva az ügyfél egy tetszőlegesen megadott weboldalra kerül átirányításra
- Beállítható, hogy hány órával a vizsgálat után küldje ki a rendszer a kérdőívet
- Pozitív értékelések esetén a kérdőív végére beilleszthető a Google értékelés kérése is (opcionális)
- A negatív értékelést részletesen kifejtheti a páciens
FUNKCIÓK
- Eltérő kezelésekre eltérő kérdőívek létrehozása
- Kiküldési idő meghatározás
- Üdvözlő és tájékoztató szöveg megadási lehetőség
- Orvosok kiválasztása
- Google értékelés integráció
- E-mail banner beállítási lehetőség
- Leíratkozók kezelése

ELŐNYÖK
- Az ügyfelek a vizsgálatot követően azonnal kitölthetik a kérdőívet, amely gyors adatgyűjtést tesz lehetővé
- Mentesíti a személyzetet az visszajelzés kéréssel járó adminisztratív terhektől
- A közvetlenül az ügyfelektől érkező visszajelzések pontos és releváns információkat biztosítanak
- Az azonnali visszajelzések segítségével az intézmény gyorsan reagálhat a felmerülő problémákra
- Nyomon követhető, hogy a páciens mely időpontban nem volt elégedett
- Az ügyfelek véleményének figyelembevételével növelhető az intézmény iránti bizalom és elégedettség
Az ügyfél-elégedettség mérésére szolgáló rendszer egy modern megoldás az egészségügyi intézmények számára, amelynek segítségével célzottan fejleszthető a működés és növelhető az ügyfél-elégedettség. Segít az intézményeknek gyorsan és hatékonyan reagálni az ügyfél visszajelzésekre, ezzel javítva a szolgáltatás minőségét és az ügyfelek elégedettségét.
KAPCSOLAT
Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!