Comnica Contakt Center
#1. Valós idejű páciensazonosítás
#2. Egyszerű hozzáférés
#3. Zökkenőmentes időpontfoglalás
Egyéb funkciók
Több-csatornás megoldás
Több-csatornás megoldás
Hang, videó, SMS, e-mail és chat kezelése egyetlen rendszerből.
Intelligens AI tárcsázás
Intelligens AI tárcsázás
Prediktív és progresszív tárcsázás kimenő kampányokhoz.
Hangrögzítés
Hangrögzítés
100% rögzítés és felügyelői hozzáférés a minőség biztosításához.
Digitális hozzájárulás és aláírás
Digitális hozzájárulás és aláírás
Automatikusan indított dokumentáció a Medio-n keresztül.
Hívás egy kattintással
Hívás egy kattintással
Lehetővé teszi a betegek számára, hogy közvetlenül az Ön weboldaláról kezdeményezzenek hívásokat.
Integrált chatbot támogatás
Integrált chatbot támogatás
Együttműködik harmadik féltől származó üzenetküldő és chatbot platformokkal.
Gyakran ismételt kérdések
Kattintson az "Konzultáció" gombra, adja meg elérhetőségét, és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Egy online megbeszélés keretében részletes tájékoztatást adunk a rendszer működéséről és a bevezetés folyamatáról.
Abszolút. A rendszer teljesen felhőalapú és távmunkára optimalizált.
A bevezetés az integrációs szinttől függően néhány nap alatt befejezhető.
Igen - a telefon, videó, SMS, e-mail és még a chat platformok is támogatottak.
Igen. Teljes körű bevezetést és képzést biztosítunk az Ön munkatársai számára.
Az adatok végponttól végpontig titkosítva vannak és megfelelnek az orvosi adatvédelmi szabványoknak.
Igen. A felettesek hallgathatják, élő képzéseket tarthatnak és megtekinthetik a felvett hívásokat.
Igen. A Comnica dedikált támogató csapat mindig készenlétben áll, hogy segítsen.