Online foglalás
Zökkenőmentes foglalás
A Medio személyre szabott ügyfélszerzési megoldásokat, integrált online fizetési rendszert és marketing mérési eszközöket kínál az időpontfoglalás javítása és támogatása érdekében.



A Medio személyre szabott ügyfélszerzési megoldásokat, integrált online fizetési rendszert és marketing mérési eszközöket kínál az időpontfoglalás javítása és támogatása érdekében.
Páciensirányítási moduljaink új szintre emelik a betegfelvétel hatékonyságát, így Ön egyszerre takaríthat meg időt és költséget. Az automatizált hívás- és ügykezelés, a self check-in és páciens portál mind hozzájárulnak a gördülékenyebb és átláthatóbb munkafolyamatokhoz.
A Medio AI-megoldásai, mint az AI recepció, az AI chat és az automatizált várólista kezelés hatékony támogatást nyújtanak a betegellátás és a költségek optimalizálásához.
Költséghatékony megoldásainkkal, mint például a dokumentumok és aláírások digitalizálása, az automatikus visszahívás, egyszerűsítjük a munkafolyamatokat, csökkentjük az adminisztratív terheket és növeljük a klinika hatékonyságát.
Kezelje a teljes betegutat egyetlen integrált rendszerben, a foglalástól az érkezésig, a járó- és fekvőbeteg-ellátási folyamatoktól a számlázásig és a betegelégedettségig.
Magas színvonalú video konzultációk biztosítása a személyes kapcsolat feláldozása nélkül. Erősítse működési hatékonyságát, ezzel növelve a bevételt és javítva a betegek elégedettségét - mindezt egy teljesen integrált, könnyen használható platformon keresztül.
Klinikai időpont-ütemezés, értesítések és kommunikáció - mindez egy helyen, teljes mértékben az Ön intézményének megjelenéséhez igazítva. Ez a kényelmes, modern és költséghatékony megoldás megkönnyíti a betegek és az orvosok mindennapjait.
Fedezze fel a korlátlan lehetőségeket klinikája számára a Medio Marketplace segítségével. Szabja testre munkafolyamatait erőteljes, integrált mikroszolgáltatásokkal.
Élvezze a teljes rugalmasságot, hogy tevékenységét az Ön igényeihez igazíthassa, függetlenül a klinika méretétől vagy szakterületétől.
A Medio hűségkártya-rendszer egyedi, személyre szabott megoldást kínál az egészségügyi intézmények számára, amely növeli az ügyfélhűséget és erősíti a betegekkel való kapcsolatot.
Alakítsa át a klinikája teljesítményének megértését. Szerezzen világos és használható betekintést fejlett analitikai modulunkkal. Könnyedén elemezheti a foglalási trendeket, a lemondásokat, a marketinghatásokat és még sok mást, lehetővé téve az intelligensebb döntéseket, amelyek javítják a működést és fokozzák a betegellátást.
Jorem ipsum dolor
Intézményünkben jelentősen javult a betegellátás hatékonysága az alkalmazás bevezetése óta. A várakozási idők csökkentek, a páciensek elégedettebbek, és az adminisztratív terhek is mérséklődtek. Különösen értékelem a részletes statisztikai kimutatásokat és a prediktív elemzéseket.
Emineo Magánkórház
A rendszer bevezetése forradalmasította a kórházunk időpontkezelését. Az automatizált emlékeztetőknek köszönhetően 60%-kal csökkent a meg nem jelent páciensek aránya, jelentősen javítva ezzel az erőforrásaink kihasználtságát. Az integrált megoldás nagyban támogatja a hatékony betegút-menedzsmentet.
Emineo Magánkórház
Szakrendelőnk számára kulcsfontosságú volt egy megbízható időpontfoglaló rendszer bevezetése. Az alkalmazás teljes mértékben megfelel az elvárásainknak.
Emineo Magánkórház
Szakrendelőnk számára kulcsfontosságú volt egy megbízható időpontfoglaló rendszer bevezetése. Az alkalmazás teljes mértékben megfelel az elvárásainknak.
A Medio online foglalási rendszerét több mint négymillió foglalási tranzakció tapasztalatai és a több mint 300 klinikai partnerünk folyamatos visszajelzései alapján fejlesztettük tökéletesre.
A Medio Digitális Klinika nem csupán egy online foglalási platform, hanem egy automatizált betegútkezelési megoldás, amely teljes mértékben integrálódik a kórházi információs rendszerekkel, és egyidejűleg kezeli az összes online, telefonos és távgyógyászati foglalást, csekély emberi támogatással, a beteget az egészségügyi szolgáltatások középpontjába helyezve.
Kifejezetten az egészségügyi ágazat számára kifejlesztett digitális megoldások, például élvonalbeli mesterséges intelligencia technológiák, egyedi mobilalkalmazások, automatizált munkafolyamatok támogatják partnereink működését. Piacterünk pedig hozzáférést biztosít az integrációk széles skálájához, ami kulcsfontosságú a személyre szabott működéshez.
Természetesen igen! A Medio rendelkezik a piacon elérhető legtöbb kórházi információs rendszerbe, ezért képes bármilyen HIS-rendszerrel együttműködni. Az integrált Medikai rendszerek megtalálhatóak a Marketplace-en.
A Medio nem igényel semmilyen informatikai fejlesztést a klinika részéről. A rendszer beállítását saját szakmai csapatunk végzi, de Ön ezt egyedül is megteheti, mivel a rendszer nagyon intuitív.
Az aktiválást követően szakértőink részletes tesztelést végeznek és teljes körű rendszerképzést biztosítanak, hogy a vezetőség és a személyzet tagjai gyakorlatot szerezzenek a Medio használatában.
Igen, a Medio megoldásai orvosi rendszer integráció nélkül is használhatók.
A Medio integrált HIS modult is kínál MediRex néven.
A MediRex egy teljesen integrált betegellátási rendszer, amely lefed minden fontosabb járóbeteg- és fekvőbeteg működési igényt.
Az indítási idő nagymértékben függ attól, hogy mennyire pontosan tudja meghatározni az igényeit, milyen HIS-rendszert szeretne használni, és mennyire szeretné a Medio moduláris felépítését alkalmazni. Tapasztalataink szerint a teljes folyamat nem tart tovább 2-3 munkanapnál.
Igen. A Medio MediRex moduljával klinikája mindent egyetlen rendszerben kezelhet az időpont foglalástól és a betegfelvételtől kezdve a teljes ellátásig és számlázásig.
A MediRex modul közvetlenül a Marketplace-en aktiválható csupán néhány kattintással.
A MediRex akkreditált EESZT tanúsítvánnyal rendelkezik.
Igen. A Medio úgy lett kialakítva, hogy az Ön szervezetével együtt skálázható legyen, akár egyéni praxist, akár több szakterületet ellátó klinikát vezet. Könnyedén aktiválhatja csak a szükséges modulokat, és bővítheti azokat, ahogyan növekszik.
A Medio teljes mértékben megfelel a GDPR előírásainak, és a legkorszerűbb titkosítást alkalmazza az adatok biztonsága érdekében. Minden hozzáférés naplózott és szerepkör alapú.
A Medio teljes rugalmasságot biztosít: a modulokat igény szerint bármikor be- és kikapcsolhatja, a funkciókat pedig bármikor bővítheti a Marketplace-ről.
Szakértő ügyfélszolgálati és ügyfél támogatási csapatunk mindig rendelkezésre áll, akár technikai segítségre, akár a legjobb gyakorlatokkal kapcsolatos tanácsokra van szüksége.
Csak egy gyors és ingyenes regisztrációt kell végeznie, és élvezheti az ingyenes prémium használatot a próbaidőszak alatt.
Szinte minden funkciót kipróbálhat, és a tapasztalatok alapján dönthet.
Mi azonban mindig itt vagyunk, hogy támogassuk Önt, és válaszoljunk kérdéseire. Csak foglaljon egy ingyenes bemutatót, és kollégáink szívesen segítenek Önnek.
Vegye fel velünk a kapcsolatot - azért vagyunk itt, hogy segítsünk céljai elérésében.
Nagyszerű választás, köszönöm!
Kérjük, adja meg adatait, és kollégánk szinte azonnal felveszi Önnel a kapcsolatot!