AI Recepciós modul
#1. Szünet nélküli szolgáltatás
#2. Nagy volumenű kapacitás
#3. Átfogó tudásbázis
Egyéb funkciók
Valósághű beszélgetés
Valósághű beszélgetés
Természetes, adaptív válaszokat ad a pácienseknek.
Adatvezérelt
Adatvezérelt
Elemezze a hívásokat a minőség javítása és a jobb szolgáltatás érdekében.
Kimenő hívások
Kimenő hívások
Az ügynök képes hívásokat indítani, felméréseket végezni, műtét utáni kérdőíveket küldeni, valamint foglalásokat kezelni.
Hatékony erőforrás-elosztás
Hatékony erőforrás-elosztás
Automatizálja az ütemezést, így a személyzet az alapvető feladatokra összpontosíthat - akár 40% HR-költséget is megtakaríthat!
Testreszabható hívásirányítás
Testreszabható hívásirányítás
Testre szabott hívásrutinok, ütemezett híváskezelés, várólista kezelése és még sok más.
Panaszkezelés
Panaszkezelés
Hatékonyan és türelemmel kezeli a felmerülő ügyfélpanaszokat.
Gyakran ismételt kérdések
Kattintson az "Konzultáció" gombra, és adja meg elérhetőségét. Csapatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megszervezzen egy teljes körű, az Ön klinikájának igényeire szabott bemutatót.
Az árképzés percdíjon alapul és magában foglalja a virtuális asszisztens testreszabását, képzését és hibakezelését, valamint a teljes átláthatóságot biztosító statisztikai jelentéseket.
Csapatunk kezdetben egy szabvány megoldást állít fel, amely az információk megosztására és a találkozók kezelésére összpontosít. Ezt az alapbeállítást követően szorosan együttműködünk az ügyféllel, hogy az intézmény egyedi igényeihez igazított, testre szabott munkafolyamatokat dolgozzunk ki.
Abszolút. Az AI Recepció nagymértékben testreszabható, és csapatunk Önnel együttműködve úgy konfigurálja a munkafolyamatokat, a hívásirányítást és a tudásbázisokat, hogy azok pontosan megfeleljenek az Ön klinikájának követelményeinek.
A Medio virtuális asszisztense a nap 24 órájában rendelkezésre áll és a recepcióra érkező telefonos feladatok akár 90%-át is el tudja látni, jelentős időt és az erőforrást szabadítva fel ezzel.
A bejövő hívások esetében a rendszer kezeli a panaszokat és összefoglalókat készít az elégedetlen betegekkel folytatott beszélgetésekről. A Trello-hoz hasonló eszközökkel összekötve ez a jelentés egyszerűsíti a problémamegoldást és csökkenti a működési terheket.
Igen, az adatok biztonságos módon, védett csatornákon keresztül kerülnek továbbításra, és a rendszer teljes mértékben megfelel a GDPR adatmegőrzési előírásainak.
A beszélgetés válaszai és útvonalai természetesen testre szabhatók, hogy tükrözzék a klinika irányelveit, márkáját és szolgáltatási protokolljait.
Csapatunk teljes körű támogatást nyújt a beállítás és a képzés során, így biztosítva, hogy klinikája már az első naptól kezdve hatékonyan használhassa az AI Recepciós modult.
Csapatunk folyamatosan kezeli a beérkező adatokat, műveleteket és API kommunikációt, biztosítva a pontos és hatékony működést.
Csak küldje el nekünk a tudásbázist pdf, word vagy webes formátumban és a Medio csapata elvégzi a többit.
Csak kattintson a Próbálja ki díjmentesen! gombra, regisztráljon, és élvezze az ingyenes próbaidőszakot. Bármikor kapcsolatba léphet velünk Foglaljon demót, szívesen megmutatnánk a rendszert működés közben.