Klinikai szervezettség javítása Medio betegbehívó rendszerrel

BETEKINTÉS

A betegbehívó rendszer egy integrált, automatizált megoldás, melynek célja a páciensek hatékony és szervezett behívása az intézménybe foglalt vizsgálatokra vagy kezelésekre. Ez a rendszer kifejezetten az egészségügyi személyzet munkafolyamatainak egyszerűsítésére és a páciensek várakozási idejének csökkentésére lett tervezve.

A rendszer használatával a páciensek érkeztetésük során behívósorszámot kapnak, melyet az orvosok és asszisztensek egy adminisztratív felületen láthatnak.
A páciensek behívása egy gombnyomással történik, ami jelentősen megkönnyíti a behívással járó személyes műveleteket és javítja a betegellátás hatékonyságát.

A betegbehívó kijelző nagyobb részén – a betegbehívó sorszámoktól elkülönítve – vizuális anyagok (képek, videók és szöveg) jeleníthetők meg a várakozó páciensek számára. Ez a funkció lehetővé teszi az intézmény részére, hogy tájékoztató tartalmakat, valamint aktuális promóciókat és egészségügyi tanácsokat közvetítsenek a páciensek felé.

A kép illusztráció.


MŰKÖDÉS

  • Miután a páciens megérkezik klinikába, az érkeztetést követően kap egy behívósorszámot.

  • Amikor a beteg következik, a személyzet a Medio Páciens adatlapon rákattint a „Behívás” gombra.
  • Az azonosító megjelenik a rendelő várótermében kihelyezett behívóképernyőn, jelezve a páciensnek, hogy melyik vizsgáló helyiségbe léphet be.

ELŐNYÖK

  • Az end-to-end, időpontfoglalástól a betegbehívásig tartó automatizált folyamat egy lenyűgözően modern megoldás, amely jelentősen csökkenti az intézmény adminisztratív terheit és forradalmasítja az egészségügyi ellátás szervezését.
  • A betegbehívó rendszer megkönnyíti a behívási folyamatot és gyorsítja a páciensek mozgását a klinikán belül.
  • A behívóképernyőn való egyértelmű kommunikáció csökkenti a zavart, javítja a páciens kényelmét és a várakozási időt.
  • A betegbehívó sorszámoktól elkülönítve vizuális anyagok (képek, videók és szöveg) jeleníthetők meg a várakozó páciensek számára.
  • A behívó rendszer lehetővé teszi az egészségügyi személyzet számára, hogy valós időben nyomon követhessék a várakozó páciensek számát.
  • A gyors és hatékony érkeztetési folyamatok növelik a páciensek elégedettséget és bizalmát a klinikával szemben

FUNKCIÓK

  • A betegek érkeztetését követően a Páciens adatlapon megjelenik a Behívás gomb, amely lehetővé teszi a páciensek azonnali behívását
  • A betegbehívó azonosítók azonnali kijelzése a behívóképernyőn
  • Lehetőség a sürgős esetek előnyben részesítésére a behívási listán
  • Nincs korlátozás a kihelyezett kijelzők számát illetően és minden kijelzőhöz egyedileg beállítható, hogy mely rendelők sorszámai jelenjenek meg rajta.
  • A vizsgálat lezárását követően a behívóadatok automatikusan frissülnek a képernyőn, jelezve, hogy már nem várakoznak.
  • Vizuális- és hangjelzések a páciens behívásakor
  • Promóciós és tájékoztató tartalmak megjelenítése a behívóképernyőn

Összességében a betegbehívó rendszer által nyújtott automatizált megoldás jelentősen csökkenti a klinikai műveletek adminisztratív terheit, növeli a páciensek kényelmét és hatékonyan javítja az egészségügyi ellátás szervezését.


KAPCSOLAT

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian