Ügyfélelégedettség mérés

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS

A Medio rendszerén belül lehetőséget adunk ügyfélelégedettségi kérdőívek kiküldésére, amely segít felmérni az ügyfelek elégedettségét a nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ezen mérések használata fontos eszköz lehet az egészségügyi intézmények számára, mivel értékes visszajelzéseket gyűjthetnek be, amelyek alapján javíthatják szolgáltatásaikat és ezáltal a páciens általános élményét.


Új kérdőív hozzáadása

Egy új kérdőív létrehozása a Vizsgálat értesítések -> Ügyfélelégedettségi mérés menüponton eszközölhető.

FONTOS: A kérdőívek kiküldése díjköteles (ez minden kérdőív előtt kijelzésre kerül).

Alapbeállítások megadása

Az alapbeállításokban megadható a kérdőív címe, egy tájékoztató szöveg, a kiküldés ideje.

A tájékoztató szöveg a kérdőív elején jelenik meg, itt alapvető információk adhatók át a kitöltőnek, ugyanakkor ennek megadása nem kötelező.

A kérdőívben lehetőség van arra, hogy az intézmény csatolja a Google Maps fiókját, ezzel közvetlenül átjárást biztosítva az ott működő értékelési platformra. Ehhez szükség van egy értékelési linkre amelyet a Google Cégprofil-on belül lehet elérni.

FONTOS: Ez csak abban az esetben vezethető át a google értékelésre amennyiben az értékelő pozitív visszajelzést adott. Ez az 1-től 5-ig terjedő skálán a 4-5-ös értékelést, az 1-től 10-ig terjedő skálán a 8-9-10-es értékelést jelenti.

A gombra kattintás után:

Ezen felül beállítható, hogy negatív értékelések esetén kérjen-e be további információkat, részletes kifejtését a nemtetszésnek. Itt is hozzáadható egy kezdő szöveg amiben ösztönözhetjük a kitöltőt, hogy fejtse ki nemtetszésének okát.

Ez a kérdőívben így néz ki:

A kérdőívek kiküldés orvosokhoz köthető, és testreszabható azáltal, hogy az intézményhez tartozó orvos listában kiválaszthatók azok az orvosok, akik esetében indokolt a kérdőív kiküldése. Ez lehetővé teszi az intézmények számára, hogy célzottan, csak azoknak az orvosoknak a pácienseit kérdezzék meg, ahol a visszajelzés különösen fontos.

Az email-ben elhelyezhető egy úgynevezett banner, amely egy képet illeszt a kiküldött email-be, illetve egy link segítségével beállítható, hogy erre kattintva átírányítsa a kitöltőt egy másik oldalra.

Kérdések hozzáadása

Alapvetően a kérdőívben három értékelés típus elérhető amivel az értékelő megadhatja a véleményét.

  • Értékelés 1-től 5-ig
  • Értékelés 1-től 10-ig
  • Kifejtős értékelés

Ezen értékelésekből bármennyit meg lehet adni mind-mind külön kérdéssel. Ezen kérdése a mentés után nem módosíthatóak, csak törölhetőek, illetve sorrendjük módosítható.

Eredmények követése

A kérdőívek eredményének követése szintén a Vizsgálat értesítések -> Ügyfélelégedettség mérés menüpontban elérhető. Itt megtalálható az összes létrehozott kérdőív, illetve azok alapvető adatai (pl. kitöltések száma, kitöltési arány, költség).

Ugyanezen menüponton lehet törölni a kérdőíveket, illetve a visszaküldött adatokat itt lehet letölteni.

Fontos: Az adatok csv formátumban kerülnek letöltésre.

Az értékelés email-ről lehetősége van a páciensnek leiratkoznia. Amennyiben ez megtörténik számára nem lesz többet kiküldve ilyen típusú email. Az, hogy ki iratkozott le a hírlevélről, szintén letölthető a Leiratkozás pont alatt.

Ezen az oldalon található továbbá a költség elszámolás, ahol megfigyelhető, hogy az elmúlt hónapokban a havi költség miként alakul, illetve, hogy összesen mennyi email került kiküldésre.


SEGÍTSÉG

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségen: Ügyfélszolgálati űrlap megnyitása

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian