ÁLTALÁNOS LEÍRÁS
A Páciens Portál lehetőséget biztosít arra, hogy a páciens saját felületén kezelje a foglalásait és az intézmény által megosztott dokumentumait.
A Páciens Portálhoz való hozzáférési jogot kizárólag az intézmény adhat a páciens számára.
A Páciens Portál egyedi értesítési rendszerrel dolgozik, így a páciens email, SMS és/vagy push értesítést kap egy-egy új dokumentum keletkezéséről.
MIÉRT HASZNOS?
Egyedi értesítési rendszer
A páciens azonnal értesül a megkeletkezett dokumentumairól, ezzel jelentősen csökkentve a recepció és call center terhelését.
Tárolás és digitalizáció
Minden dokumentum digitálisan kerül tárolásra, így tetemes mennyiségű papír és ezzel kapcsolatos költség kerül megtakarításra.
Időpontfoglalás
A páciens könnyedén, pillanatok alatt indíthat új foglalást, ami nagyban növeli az elköteleződést a klinika iránt.
MŰKÖDÉS
Páciens Portál jogosultság
Páciens Portál jogosultság csak az admin rendszerből adható.
Ez a felület a páciens törzsben, a páciens kartonjára kattintva, a Páciens Portál fülön érhető el.
Itt kiválasztható, hogy a páciens milyen módon érje el a saját kartonjához tartozó Páciens Portál felületet.
Az alábbi lehetőségek válaszhatóak:
Email + Telefonszám
A felületen a páciensnek meg kell adnia az email címét és a telefonszámát.
Ezt követően kétfaktoros hitelesítéssel, tehát egy email és telefonszám ellenőrzésével jogosult a Páciens Portál megtekintéséhez.
TAJ + Telefonszám
A felületen, a páciensnek meg kell adnia a TAJ számát és a telefonszámát.
Ezt követően a telefonszám ellenőrzésével jogosult a Páciens Portál megtekintéséhez.
Ugyanitt állítható be, hogy a páciens SMS értesítést kapjon egy új dokumentum feltöltésekor.
Páciens Portál hozzáférés megadása
Értesítés
A páciens minden esetben email-es értesítést kap egy új dokumentum keletkezésekor. Egyedi mobilalkalmazás esetén az email kiegészül egy egyedi push üzenettel is.
Az admin felületen beállítható, hogy a fenti értesítések mellett SMS értesítés* is kiküldésre kerüljön.
Hasznos információ
Az SMS értesítés minden esetben díjköteles.
Dokumentum feltöltése
A Páciens Portál felületen a páciens számára csak a klinikának van lehetősége dokumentumot feltölteni, a páciensnek erre nincs lehetősége.
Dokumentum feltöltést a páciens adatlapján – Dokumentumok fül alatt lehet elvégezni.
Itt az alábbi paraméterek megadása kötelező:
- Dokumentum feltöltése
- Dokumentum típusa
- Pácienshozzáférés:
- Igen – Megtekinthető a Páciens Portálban
- Nem – Nem megtekinthető a Páciens Portálban
- Páciens értesítés
- Igen – A páciens email, SMS/push üzenetet kap arról, hogy új dokumentum került feltöltésre.
- Nem – A páciens semmilyen értesítést nem kap a feltöltésről.
Dokumentum feltöltése a páciens részére
Páciens oldali felület
A páciensnek bejelentkezést követően az alábbi felületekhez van hozzáférése:
Foglalások
A páciens az aktuális, még aktív foglalásait látja. Lehetősége van módosítani, illetve lemondani a foglalást.
Páciens adatok
A páciens személyes adatai. Ezek az adatok megegyeznek a admin rendszerben, a páciens adatlapján megtalálható adatokkal.
Dokumentumok
A páciens kartonhoz csatolt dokumentumai. Csak azok a dokumentumok láthatóak, amelyeknél a „páciens hozzáférhet” Igen státuszra van állítva.
Előzmények
A páciens korábbi, már nem aktív foglalásai.
Páciens Portál felület
SEGÍTSÉG
Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban, kérjük lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségen: Ügyfélszolgálati űrlap megnyitása