BETEKINTÉS
Egy saját mobilapplikáció fejlesztése és üzemben tartása kulcsfontosságú, ám kihívásokkal teli terület. Az egyedileg fejlesztett alkalmazás jelentős ráfordítást igényelhet és pénzügyi kockázatokkal járhat. Ezzel szemben a Medio által kínált, az intézmény saját arculatára szabott megoldás egy költséghatékony alternatíva.
Az applikáció segítségével a páciensek számára egyszerűsödik az időpontfoglalás, miközben a frissülő blogbejegyzések, az egyedi push üzenetek és a vizsgálati előzmények biztosítják, hogy mindig naprakész információkkal rendelkezzenek. Ezáltal a mobilapp nem csupán egy időpontfoglaló felületté válik, hanem az egészségügyi rutin szerves részévé, ami növeli a páciens elégedettségét és elköteleződését az intézmény iránt.
Az alkalmazás nem csak a páciensek, hanem az orvosok számára is hasznos funkciókat kínál. Az orvosok egyszerűen foglalhatnak és kezelhetik a foglalt időpontjaikat, bonyolíthatják a videós konzultációikat, push értesítéseket kaphatnak az új időpontfoglalásokról, valamint – Medio-s betegbehívó rendszer üzemeltetése esetén – lehetőségük van a betegek behívására az appon keresztül. Hamarosan lehetőségük lesz statisztikák és diagramok megtekintésére is.

Életszerű példa: A klinika egy visszatérő páciense fájdalmat érez a hátában és gyors konzultációra van szüksége. Megnyitja az intézmény applikációját, ahol a már korábban megadott páciens adatok automatikusan betölthetők, így azonnal lefoglalhatja a következő szabad videokonzultációs időpontot. A hűségkártyája által nyújtott 10% kedvezmény automatikusan levonódik az online fizetés során.
A konzultációról az orvos azonnali push értesítést kap a saját mobilapplikációján keresztül. A lefoglalt időpontban közvetlenül az applikációból bekapcsolódik a videókonzultációba, amelyen a panaszokat részletesen megbeszélik. A beszélgetés végén egy új, személyes vizsgálatra szóló időpontot ajánl fel a páciensnek másnapra, és ezt néhány mozdulattal rögzíti saját naptárába. A következő rendelési napon a páciens mobilappon keresztül, QR-kóddal érkezteti magát a rendelőbe, az orvos pedig az applikáción keresztül hívja be őt a vizsgálatra, így minden adminisztráció gördülékenyen, digitálisan történik.
MŰKÖDÉS
- Az alkalmazás könnyen letölthető a közismert alkalmazás áruházakból (Google Play / App Store)
- Az applikáció elindítását követően a főképernyőn megjelennek a kiemelt szakterületek és orvosok, az egyedi bannerek és a blogbejegyzések
- A menüsávból lehetőség van átnavigálni az online időpontfoglalási képernyőre, ahol szakterület és orvos szerint is lehet keresni a vizsgálatok között
- Az információs menüpontra kattintva megtekinthető az intézmény telefonszáma, e-mail címe, weboldalának hivatkozása, illetve Facebook, Instagram, Youtube profiljai és csatornái elérhetősége
- Páciensek számára elérhető a bejelentkezés és a kedvezménykártya hozzáadása
- Az orvosoknak szintén lehetőségük van bejelentkezni az alkalmazásba és megtekinteni időpontjaikat, illetve időpontot foglalni saját vizsgálataikra, vagy akár kollégái naptárába is
- Behívórendszer használata esetén az orvosok applikáción keresztül is behívhatják a pácienseket
- QR-kód segítségével a Páciensek megérkezésüket követően könnyedén bejelentkezhetnek a rendelőbe a mobilappon keresztül
FUNKCIÓK
Orvos oldal
- Orvos bejelentkezés
- Előjegyzések napi áttekintő nézete
- Szabad rendelési időpontok megtekintése
- Orvos oldalról indítható időpontfoglalás
- Kifoglalt időpontokra történő foglalás indítása
- Orvos vagy asszisztens kezelheti más orvosok naptárát
- Páciens behívása (Medio behívórendszer esetén)
- Foglalási adatok szerkesztése
- Push üzenet fogadása foglalásokról, lemondásokról
- Videokonzultáció lebonyolítása
- Ambuláns lap kitöltés
- Foglalási visszaigazolás újraküldés Páciensnek
- Statisztikák, diagramok (Hamarosan!)

Páciens oldal
- Orvosok böngészése
- Szakterületek böngészése
- Páciens oldali Időpontfoglalás
- Intézmény elérhetőségei
- Páciens bejelentkezés
- Foglalt időpontok megjelenítése
- Időpont módosítás/lemondás
- Foglalási előzmények
- Self Check-in QR-kód olvasással
- Csatlakozás videokonzultációba
- Push üzenet fogadása
- Blog bejegyzések megjelenítése
- Slider-ek megjelenítése
- Intézmény elérhetőségeinek megtekintése
- Többnyelvűség
- Vizsgálati elégedettség-mérés push üzenettel (Hamarosan!)
- Mesterséges intelligenciával támogatott chat (Hamarosan!)

ELŐNYÖK
- Könnyű és gyors hozzáférés az időpontfoglaláshoz és egészségügyi információkhoz
- A felhasználóbarát applikáció növeli a páciensek elégedettségét
- A modern alkalmazás előnyt jelent a versenytársakkal szemben
- Push értesítésekkel csökkenthetők a marketing költségek
- Magyarországon az orvosi időpontfoglalások 58,4%-a mobil eszközökről történik.
- A páciensek gyakran ugyanabban az applikációban foglalnak újra, anélkül hogy új intézményeket keresnének
- Az egyedi applikáció erősíti a márka jelenlétét és identitását
A Medio saját márkás mobilapplikációja nem csupán megkönnyíti az időpontfoglalást, hanem integrált funkcióival – mint a digitális hűségkártya hozzáadása, vizsgálati emlékeztetők, és push értesítések – folyamatos támogatást nyújt a pácienseknek. Az orvosok számára is hasznos eszköz, amely megkönnyíti a napi munkafolyamatokat, videokonzultációkat, és a vizsgálatok gördülékenyebb lefolytatását.
Ezáltal a mobilapp nemcsak az egészségügyi intézmények versenyképességét növeli, hanem hozzájárul a magasabb szintű betegellátáshoz is, miközben erősíti az intézmény márkaidentitását.
KAPCSOLAT
Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!