Mobilalkalmazás az intézmény szolgálatában: kényelmi funkciók orvosnak és páciensnek

BETEKINTÉS

Egy saját mobilapplikáció fejlesztése és üzemben tartása kulcsfontosságú, ám kihívásokkal teli terület. Az egyedileg fejlesztett alkalmazás jelentős ráfordítást igényelhet és pénzügyi kockázatokkal járhat. Ezzel szemben a Medio által kínált, az intézmény saját arculatára szabott megoldás egy költséghatékony alternatíva.

Az applikáció segítségével a páciensek számára egyszerűsödik az időpontfoglalás, miközben a frissülő blogbejegyzések, az egyedi push üzenetek és a vizsgálati előzmények biztosítják, hogy mindig naprakész információkkal rendelkezzenek. Ezáltal a mobilapp nem csupán egy időpontfoglaló felületté válik, hanem az egészségügyi rutin szerves részévé, ami növeli a páciens elégedettségét és elköteleződését az intézmény iránt.

Az alkalmazás nem csak a páciensek, hanem az orvosok számára is hasznos funkciókat kínál. Az orvosok egyszerűen foglalhatnak és kezelhetik a foglalt időpontjaikat, bonyolíthatják a videós konzultációikat, push értesítéseket kaphatnak az új időpontfoglalásokról, valamint – Medio-s betegbehívó rendszer üzemeltetése esetén – lehetőségük van a betegek behívására az appon keresztül. Hamarosan lehetőségük lesz statisztikák és diagramok megtekintésére is.

Életszerű példa: A klinika egy visszatérő páciense fájdalmat érez a hátában és gyors konzultációra van szüksége. Megnyitja az intézmény applikációját, ahol a már korábban megadott páciens adatok automatikusan betölthetők, így azonnal lefoglalhatja a következő szabad videokonzultációs időpontot. A hűségkártyája által nyújtott 10% kedvezmény automatikusan levonódik az online fizetés során.

A konzultációról az orvos azonnali push értesítést kap a saját mobilapplikációján keresztül. A lefoglalt időpontban közvetlenül az applikációból bekapcsolódik a videókonzultációba, amelyen a panaszokat részletesen megbeszélik. A beszélgetés végén egy új, személyes vizsgálatra szóló időpontot ajánl fel a páciensnek másnapra, és ezt néhány mozdulattal rögzíti saját naptárába. A következő rendelési napon a páciens mobilappon keresztül, QR-kóddal érkezteti magát a rendelőbe, az orvos pedig az applikáción keresztül hívja be őt a vizsgálatra, így minden adminisztráció gördülékenyen, digitálisan történik.


MŰKÖDÉS

  • Az alkalmazás könnyen letölthető a közismert alkalmazás áruházakból (Google Play / App Store)

  • Az applikáció elindítását követően a főképernyőn megjelennek a kiemelt szakterületek és orvosok, az egyedi bannerek és a blogbejegyzések

  • A menüsávból lehetőség van átnavigálni az online időpontfoglalási képernyőre, ahol szakterület és orvos szerint is lehet keresni a vizsgálatok között

  • Az információs menüpontra kattintva megtekinthető az intézmény telefonszáma, e-mail címe, weboldalának hivatkozása, illetve Facebook, Instagram, Youtube profiljai és csatornái elérhetősége

  • Páciensek számára elérhető a bejelentkezés és a kedvezménykártya hozzáadása

  • Az orvosoknak szintén lehetőségük van bejelentkezni az alkalmazásba és megtekinteni időpontjaikat, illetve időpontot foglalni saját vizsgálataikra, vagy akár kollégái naptárába is

  • Behívórendszer használata esetén az orvosok applikáción keresztül is behívhatják a pácienseket

  • QR-kód segítségével a Páciensek megérkezésüket követően könnyedén bejelentkezhetnek a rendelőbe a mobilappon keresztül

FUNKCIÓK

Orvos oldal 

  • Orvos bejelentkezés
  • Előjegyzések napi áttekintő nézete
  • Szabad rendelési időpontok megtekintése
  • Orvos oldalról indítható időpontfoglalás
  • Kifoglalt időpontokra történő foglalás indítása
  • Orvos vagy asszisztens kezelheti más orvosok naptárát
  • Páciens behívása (Medio behívórendszer esetén)
  • Foglalási adatok szerkesztése
  • Push üzenet fogadása foglalásokról, lemondásokról
  • Videokonzultáció lebonyolítása
  • Ambuláns lap kitöltés
  • Foglalási visszaigazolás újraküldés Páciensnek
  • Statisztikák, diagramok (Hamarosan!)

Páciens oldal

  • Orvosok böngészése
  • Szakterületek böngészése
  • Páciens oldali Időpontfoglalás
  • Intézmény elérhetőségei
  • Páciens bejelentkezés
  • Foglalt időpontok megjelenítése
  • Időpont módosítás/lemondás
  • Foglalási előzmények
  • Self Check-in QR-kód olvasással
  • Csatlakozás videokonzultációba
  • Push üzenet fogadása
  • Blog bejegyzések megjelenítése
  • Slider-ek megjelenítése
  • Intézmény elérhetőségeinek megtekintése
  • Többnyelvűség
  • Vizsgálati elégedettség-mérés push üzenettel (Hamarosan!)
  • Mesterséges intelligenciával támogatott chat (Hamarosan!)

ELŐNYÖK

  • Könnyű és gyors hozzáférés az időpontfoglaláshoz és egészségügyi információkhoz

  • A felhasználóbarát applikáció növeli a páciensek elégedettségét

  • A modern alkalmazás előnyt jelent a versenytársakkal szemben

  • Push értesítésekkel csökkenthetők a marketing költségek

  • Magyarországon az orvosi időpontfoglalások 58,4%-a mobil eszközökről történik.

  • A páciensek gyakran ugyanabban az applikációban foglalnak újra, anélkül hogy új intézményeket keresnének

  • Az egyedi applikáció erősíti a márka jelenlétét és identitását

A Medio saját márkás mobilapplikációja nem csupán megkönnyíti az időpontfoglalást, hanem integrált funkcióival – mint a digitális hűségkártya hozzáadása, vizsgálati emlékeztetők, és push értesítések – folyamatos támogatást nyújt a pácienseknek. Az orvosok számára is hasznos eszköz, amely megkönnyíti a napi munkafolyamatokat, videokonzultációkat, és a vizsgálatok gördülékenyebb lefolytatását.

Ezáltal a mobilapp nemcsak az egészségügyi intézmények versenyképességét növeli, hanem hozzájárul a magasabb szintű betegellátáshoz is, miközben erősíti az intézmény márkaidentitását.


KAPCSOLAT

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian