Adatvizualizációs és statisztikai eszközökkel a megalapozottabb döntésekért: Medio VIR

BETEKINTÉS

A modern egészségügyi intézményekben a működési adatok strukturált gyűjtése és elemzése kulcsfontosságú a hatékony működés eléréséhez. Kifejezetten a vezetők és tulajdonosok számára kialakított vezetői információs rendszer egy olyan innovatív megoldás, amely valós idejű betekintést nyújt az intézmény működésébe. A VIR rendszer támogatja a stratégiai döntéshozatalt, hozzájárul az erőforrások optimális kihasználásához, és elősegíti a szolgáltatások folyamatos fejlesztését.

Az adatvizualizáció és az interaktív jelentések lehetővé teszik a vezetők számára, hogy gyorsan és megfelelő módon reagáljanak a változó körülményekre, ezáltal javítva a betegek elégedettségét és az intézmény teljesítményét.

Valós példa: Egy magánklinika vezetősége naponta nyomon követi a betegforgalmat, a rendelők hatékonyságát és a legkeresettebb orvosi szolgáltatásokat. A VIR rendszerben megjelenő adatokból kiderül, hogy az egyik rendelőben az ortopédiai vizsgálatok iránti kereslet folyamatosan növekszik. Ennek alapján a vezetőség azonnal intézkedhet, hogy több időpontot biztosítson az ortopédiai szakrendelésre, vagy további ortopéd szakorvosokat alkalmazzon. Az adatok valós idejű elemzése és azonnali reakció lehetővé teszi, hogy a klinika gyorsan alkalmazkodjon a páciensek igényeihez, ezáltal növelve az elégedettséget és a bizalmat.


MŰKÖDÉS

  • A Medio-ban tárolt adatok automatikusan gyűjtésre és megjelenítésre kerülnek.

  • Az gyűjtött adatok a Medio szakértő csapata általi feldolgozása, tisztítása és transzformációja után elemzésre kész állapotba kerülnek.

  • Miután a csapat elkészült a különféle vezetői dashboardok és jelentések létrehozásával, az információk vizuális megjelenést kapnak, melyek könnyen áttekinthetők, interaktívak és testreszabhatók.

  • Az adatok valós időben frissülnek, biztosítva, hogy a vezetők mindig a legfrissebb információk alapján hozhassanak döntéseket.

FUNKCIÓK

A Microsoft PowerBI alapú vezetői információs rendszer segítségével nyomonkövethetővé válnak:

  • Foglalási és bevétel forgalmi adatok napi, heti, havi lebontásban

  • Legkeresettebb orvosok foglalási darabszám, árbevétel, kihasználtság szerint

  • Legnépszerűbb szakterületek foglalási darabszám, árbevétel szerint

  • Partnerek által terelt forgalom összehasonlítása

  • Recepciósok által rögzített foglalások megoszlása

  • Átlagosan hány nappal foglalnak előre időpontot, szakterületenként

  • Foglalások szezonalitása szakterületenként

  • Foglalások megoszlása városonként, térképen vizualizálva

  • Foglalások forrása szerinti megoszlás

ELŐNYÖK

  • Az adatok valós idejű elérése és elemzése lehetővé teszi a gyors és megalapozott döntéshozatalt.

  • Az elemzett adatok felhasználása segítheti az erőforrások optimális elosztását és felhasználását.

  • Az azonnali visszajelzések és problémamegoldás révén javul a betegek elégedettsége és bizalma.

  • Az automatizált adatgyűjtés és feldolgozás csökkenti az emberi hibák lehetőségét, biztosítva a pontos adatokat.

  • A rendszer magas szintű adatbiztonságot nyújt, megfelelve a vonatkozó jogszabályoknak és szabványoknak.

KAPCSOLAT

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian