BETEKINTÉS
A magánegészségügyi szektorban a modern technológiai megoldások egyre meghatározóbb szerepet töltenek be, különösen a páciensekkel való kommunikáció terén. A technológiai fejlődéssel párhuzamosan az online marketingstratégiák használata pedig kulcsfontosságúvá válik az egészségügyi intézmény sikere érdekében.
A hagyományos marketinghez képest az online térbe való átlépés izgalmas kihívást jelent. A rég bevált offline módszerek nem feltétlenül működnek ugyanúgy a digitális világban. Az online marketing dinamikus fejlődése új mércéket és követési módszereket igényel, amelyek elengedhetetlenek a marketing-tevékenységek sikerének méréséhez.

Életszerű példa: Egy magánklinikán a marketing csapat felállít egy új online kampányt, melynek hatékonyságát a Google Analytics segítségével elemzik. Beállították a megfelelő UTM paramétereket, hogy pontosan követhessék a kampányhoz kapcsolódó weboldal-látogatásokat és konverziókat. Az elemzés segítségével látható, hogy melyik hirdetési forma és tartalom vonzza a legtöbb új páciens regisztrációt, ezáltal lehetőség nyílik finomítani a további hirdetéseken, stratégiákon.
MŰKÖDÉS
- Az UTM adatok beállítását követően pontosan nyomonkövethetővé tehető: honnan származik a forgalom, melyik hirdetési eszközön keresztül, milyen kampány részeként és milyen konkrét tartalomra kattintva. Ezáltal részletes kép kapható a kampányok teljesítményéről.
- Betekintés nyerhető a weboldalukra látogatók viselkedésébe. Ez magában foglalja a látogatók útvonalának követését a weboldalon belül, a konverziók elemzését, és a felhasználói érdeklődési pontok azonosítását.
- Az adatok és az elemzések alapján rendszeresen finomítható és optimalizálható a marketing kampány.
- A gyűjtött adatok segítségével teljeskörűen elemezhető a páciensek online tevékenysége és preferenciái, ami lehetővé teszi, hogy finomhangolják szolgáltatásaikat és a páciensek igényeihez szabják az oldalaik tartalmát.
FUNKCIÓK
- UTM-paraméterek segítségével pontosan nyomon követhető, hogy mely hirdetések, források vagy kampányok generálják a forgalmat és a konverziókat.
- Google Analytics 4 integráció révén mélyebb betekintés szerezhető a felhasználói viselkedésbe, lehetővé téve a látogatók interakciójának, foglalásainak és a viselkedési mintáinak részletes elemzését.
- Lehetővé válik az A-B tesztelés nyomonkövetése

ELŐNYÖK
- Adatelemzés révén finomíthatók és optimalizálhatók a marketing kampányok, növelve ezzel a pontosságot és hatékonyságot.
- A célzott hirdetések utókövetési eredményeinek felhasználásával jelentősen növelhető a bevétel, anélkül hogy növelnék a marketing költségeket
- Az UTM-paraméterek és GA4 integráció használatával mélyebb betekintést nyerhetnek a páciensek preferenciáiba, amely lehetővé teszi a hirdetési kampányok személyre szabását és javítását.
KAPCSOLAT
Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!