BETEKINTÉS
A magánegészségügyi szektor dinamikus fejlődése új kihívások elé állítja a magánklinikákat, különös tekintettel a páciensekkel való kapcsolattartásra és az ügyfélkapcsolatok minőségére.
Ebben az összetett környezetben a hűségkártya rendszer nem csak egy marketing eszköz, hanem egy átfogó stratégiai megoldás, amely hozzájárul az ügyfelek hosszú távú megtartásához és a szolgáltatások színvonalának emeléséhez. Ennek érdekében a rendszer számos hasznos funkciót rejt magában.
Partnereink, akik már használják:
• Platán kedvezménykártya
• Doktor24 kedvezménykártya

MŰKÖDÉS
- Medio biztosítja az eladási oldalt és a teljes fizetési rendszert
- A vásárlást követően elkészül a digitális hűségkártya, melyet a vásárló e-mailben kap meg.
- Saját márkás mobilapp használata esetén az előfizetés aktiválása után a páciens hozzáadhatja a kedvezménykártyát az applikációhoz, vagy ki is nyomtathatja azt.
- A hűségkártya éves előfizetéssel vásárolható meg, amely a klinika által meghatározott kedvezményekre és szolgáltatásokra jogosít.
- Az előfizetés évente automatikusan megújul a számlázási ciklus végén.
- A hűségkártya névre szól és a páciensnek fizetéskor be kell mutatnia.
- A recepció okoseszközzel a partner applikáción keresztül (vagy bármilyen más QR kód olvasó applikációval) tudja ellenőrizni a kártya érvényességét
- A kártyát lehet helyszínen ajánlani és értékesíteni is, erre külön rendszert biztosítunk
- Teljes statisztikát és átfogó kimutatásokat biztosítunk: felhasználások, ajánlások és értékesítések nyomon követése
ELŐNYÖK
- Egyedi, egyszeri és időszakos kedvezmények biztosítása
- Bérlet, kupon és voucher kezelés
- Integrált fizetési rendszer, automatikus megújítással
- Mobilalkalmazás használatának ösztönzése
- Átfogó statisztikák és elemzések az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében
- Egyszerűsített érkeztetés és fizettetés
- Ügyfélmegtartás és lojalitás növelés
- Beépített ajánlói rendszer
FUNKCIÓK
- Egyedi, QR-kóddal ellátott, saját brandelt kártya
- Bankkártya-regisztációs fizetés
- Beépített ajánlói rendszer
- Helyszíni foglalás során hűségkártya értékesítési lehetőség egyetlen gombnyomással
- Kártya hozzáadása a mobilalkalmazáshoz
- A kártyatulajdonosok számára további kedvezmények és kuponok biztosíthatóak.
- A kártyahasználat statisztikai elemzése és testreszabott lekérdezések a felhasználói viselkedés jobb megértéséhez.

KAPCSOLAT
Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!