Automata hívások és várólista kezelés

BETEKINTÉS

Az automata hívórendszer egy mesterséges intelligencián és mélytanuló algoritmusokon alapuló, korszerű technológiai megoldás, amely csökkenti a bevételkiesést, optimalizálja a rendelők kihasználtságát és segít a recepciósok munkaidejének hatékonyabb kitöltésében. Az automatizált, szoros kommunikáció csökkenti a meg nem jelenések számát, mivel ha időben kiderül, hogy a páciens nem biztos benne, hogy el tud jönni a lefoglalt időpontra, akkor le is tudja mondani azt. Az így felszabaduló időpontot egy másik, fizetőképes páciens foglalhatja le, amely növeli a rendelő hatékonyságát és a páciensek elégedettségét.

A rendszer célja, hogy emberi beavatkozás nélkül, automatikusan indított hívások lefolytatásával kezelje a foglalás-visszaigazolásokat és vizsgálati emlékeztetőket.

A várólista funkció segítségével pedig feltölthetőek a rendelési időben keletkező hézagok, azáltal, hogy a hívórobot felajánlja átfoglalásra a megüresedett időpontokat a későbbi időponttal rendelkező páciensek számára.

Életszerű példa: Egy páciens online foglal időpontot orvosi vizsgálatra. A foglalást visszaigazoló e-mail-en és a vizsgálat előtti emlékeztető SMS-en felül, az automata hívórendszer 3 nappal (opcionálisan beállítható) a vizsgálat előtt hívást indít a páciens irányába, hogy megerősítést kérjen az időponton való várható megjelenésről. Ha a hívás sikertelen, a rendszer újrapróbálkozik a megadott várakozási idő után, illetve a szám is visszahívható és lefolytatható a beszélgetés. Amennyiben a páciens a szavai alapján nem tud megjelenni a vizsgálaton, a rendszer minősíti a hívást és az intézmény lépéseket tud tenni a felszabaduló időpont kitöltése érdekében.


MŰKÖDÉS

A pácienssel folytatott szóbeli beszélgetést a rendszer valós időben értékeli és a páciens szóbeli válaszai alapján besorolja a pozitív vagy negatív válaszadási ágba. Abban az esetben, ha a hívás kimenetele nem lett pozitív, a rendszer képes kapcsolni a recepciót, így csak azokban az esetekben szükséges a személyzetnek beavatkoznia, amikor  feltételezhető, hogy a páciens nem fog megjelenni a vizsgálaton.




  • A különböző célú hívási esetekre külön Kampányok hozhatók létre, melyek egyedi paraméter-beállításokkal rendelkezhetnek. Pl. foglalás visszaigazolás, várólistás időpont átfoglalás
  • A rendszer előre meghatározott időpontokban hívja a pácienseket, beállítható kicsöngési idővel és hívószámmal
  • A hívórobot egyszerű, eldöntendő kérdésekkel szerzi meg az információt a pácienstől a foglalás időpontjának megfelelőségéről.
  • Sikertelen hívások esetén a rendszer tetszőlegesen beállítható számú újrapróbálkozást végez, meghatározott várakoztatási idővel
  • Ha a páciensnek mégsem megfelelő az időpont, képes törölni a foglalást vagy kapcsolni az ügyfélszolgálatot.
  • A rendszer a kapott válaszok alapján folyamatosan tanul és javítja hatékonyságát.
  • Várólista: Lemondások automatikus feltöltése a kihasználatlan időpontok kizárása érdekében. (fejlesztés alatt!)

Várólista működése: Amikor egy páciens lemondja a foglalását, a hívórendszer automatikusan értesíti azokat, akik a foglalásuk során jelezték, hogy szívesen előrehoznák a vizsgálatukat egy felszabaduló időpont esetén. A rendszer nemcsak az adott napon belül, hanem a következő napokról is próbálkozik az időpont átfoglalásával, egészen addig, amíg a rendelési időn belüli kihasználatlan idősáv teljesen feltöltésre nem kerül.


FUNKCIÓK

  • Tetszőleges számú automatikus híváskampány
  • Választható hívási időpontok
  • Meghatározható kicsöngési idő
  • Egy időben indított hívások számának megadása
  • Hívószám beállítás
  • Újrapróbálkozási mechanizmus
  • Elmulasztott hívás esetén visszahívható
  • Dinamikus, adatvezérelt kérdésfeltevés
  • Többnyelvű támogatás (magyar, angol, cseh, szlovák, lengyel, román).
  • Várólista-kezelés (fejlesztés alatt!)

ELŐNYÖK

  • Mentesíti a recepciót a visszaigazoló telefonhívások kezdeményezése alól

  • Csökkenti a bevételkiesést azáltal, hogy a lemondások után azonnal feltölti az időpontokat

  • Optimalizálja a költségeket az automatikus visszaigazolásokkal és emlékeztetőkkel

  • Az orvosok idejének optimális kihasználása a megerősített időpontokkal

  • Az automatikus hívások és dinamikus kérdések csökkentik az emberi hibázás lehetőségét

  • A szoros kommunikáció növeli az intézmény iránti bizalmat és elégedettséget

Az automata hívórendszer korszerű megoldást kínál az orvosi rendelők számára, amely nemcsak operatív hatékonyságot hoz, hanem a páciensek kényelmét és elégedettségét is szolgálja. A rendszer folyamatos fejlődése és öntanuló képessége biztosítja hosszú távon az optimális működést és megbízhatóságot.


KAPCSOLAT

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian