Általános felhasználók
Ebben a menüpontban tudja beállítani, hogy munkatársai milyen hozzáféréssel rendelkezzenek a Medio rendszerében.
Admin felhasználók szerkesztése
A rendszer kilistázza az összes intézményhez adott felhasználót. A felhasználó neve melletti “Szerkesztés” gombra kattintva tudja módosítani az adott felhasználó adatait, hozzáférését, illetve itt találja a törlés ikont is (lásd feljebb). A keresés mező kitöltésével pedig szűkítheti az adatok halmazát.
Admin felhasználók hozzáadása
Tipp: “Szerepkörök megtekintése” menüpontra kattintva talál segédletet, hogy adott szerepkörrel mihez fér hozzá munkatársa.
Adja meg munkatársa nevét, e-mail címét, illetve szerepkörét.
Rendelje hozzá az intézményt majd kívánsága szerint töltse ki a maradék mezőket.
Mentést követően munkatársa e-mail értesítést kap a hozzáadásról illetve a belépési instrukciókról.