fbpx

Előzetes adatbekérés

ÁLTALÁNOS LEÍRÁS

Az előzetes adatbekérés egyre fontosabbá válik az egészségügyi intézményekben, mivel lehetőséget ad a pácienseknek, hogy előre megadják a szükséges információkat. Ez a módszer javítja az adminisztráció hatékonyságát és növeli a páciensek kényelmét, csökkentve a várakozási időt és hozzájárulva a pozitív betegélményhez.


Előzetes adatbekérés aktiválása

Az előzetes adatbekérést az Intézmény beállítások menüponton lehet aktiválni.

Ezzel a beállítással minden, a foglalás sikerességét igazoló email-ben megjelenik az előzetes adatkitöltés lehetősége.

Működés

Az előzetes adatbekérés alapja a vizsgálathoz rendelt adatcsoport beállításához köthető. Az adatcsoportok esetében beállítható, hogy a pácienstől mely adatokat kéri be az intézmény egy foglalás során. Ezek mellett megadható, hogy az érkeztetés során melyek azok a szükséges adatok, amik a vizsgálat elvégzéséhez szükségesek.

Ezen adatokat adhatja meg a páciens az intézménybe való érkezés előtt, ezzel felgyorsítva az érkeztetés folyamatát.

Adatcsoport beállítás

Az adatcsoportokat a Páciens kezelés -> Adatcsoportok menüponton érhető el, ahol létrehozható, módosítható minden intézmény adatcsoportja, adatcsoportjai. Részletesebb tájékoztató ITT olvasható.

Ahogy a képen látható, hogy a páciensnek a foglaláskor mely adatokat kötelező megadnia, illetve érkeztetéskor melyek a további szükséges adatok.

Foglalás és előzetes adatkitöltés

A feljebb említett adatcsoport beállítás értelmében egy foglalás során a következő adatok megadása kötelező:

Ezen adatok kitöltése után, amennyiben sikeres a foglalás kimenetele, az erről visszaigazoló email-ben lehetőség nyílik arra, hogy előzetesen kitöltse a páciens a hiányzó adatokat, amit alap esetben az intézménybe érkezés során kellene kitöltenie.

Az email-ben található linkre kattintva a páciens átirányításra kerül egy másik lapra, melyen kitöltheti az egyéb adatokat.

Ahogy feljebb látható ezen az oldalon már csak azokat az adatok szükséges megadnia a páciensnek, melyek az érkeztetéshez szükségesek, minden korábban megadott adat már kitöltve található, és itt már nem módosítható.

A mentést követően a Medio rendszerében a foglalási kártyán már szerepelnek a páciens által a foglaláskor és az előzetes adatmegadás során megadott adatok. Ennek köszönhetően az érkeztetéskor nincs szükség további adatmegadásra.


SEGÍTSÉG

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségen: Ügyfélszolgálati űrlap megnyitása

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian