Vizsgálatok utáni páciens-elégedettség mérés

BETEKINTÉS

Az ügyfélelégedettség mérés egy hasznos eszköz, amely a Medio szerves részét képezi. Segítségével jelentősen egyszerűbbé válik a páciens-visszajelzések kezelése, miközben csökkennek a manuális adatgyűjtéssel járó terhek. A funkció célja, hogy a páciensek a szolgáltatás igénybevételét követően önállóan töltsenek ki egy online kérdőívet, ezzel elősegítve a szolgáltatás minőségének folyamatos monitorozását és javítását.

A rendszer lehetőséget biztosít az ügyfelek számára, hogy visszajelzést adjanak a szolgáltatásról, az orvosokról, és a tapasztalt élményről. A visszajelzések közvetlenül frissülnek a rendszerben, amelyeket az intézmény munkatársai azonnal megtekinthetnek és elemezhetnek.

Életszerű példa: Egy páciens a kezelés után emailben megkapja a kérdőívet, amelyet okostelefonján is kitölthet. Az emailben található linkre kattintva eljut a kérdőívhez, ahol megadja visszajelzését a kezelésről és az orvosról. A kérdőív kitöltését követően a rendszer azonnal frissíti az adatokat, így az intézmény vezetősége gyorsan hozzáférhet a legfrissebb visszajelzésekhez, és azokat felhasználhatja a szolgáltatások javítására.


MŰKÖDÉS

  • Orvosonként vagy orvoscsoportonként különböző, párhuzamosan futó kérdőív kampányok indíthatók

  • Kérdőívenként személyre szabható leíró szöveg és egyedileg meghatározható kérdések állíthatók be

  • A kiértesítő e-mailben szerepelhet egy egyedileg beállítható banner, amelyre kattintva az ügyfél egy tetszőlegesen megadott weboldalra kerül átirányításra

  • Beállítható, hogy hány órával a vizsgálat után küldje ki a rendszer a kérdőívet

  • Pozitív értékelések esetén a kérdőív végére beilleszthető a Google értékelés kérése is (opcionális)

  • A negatív értékelést részletesen kifejtheti a páciens

FUNKCIÓK

  • Eltérő kezelésekre eltérő kérdőívek létrehozása

  • Kiküldési idő meghatározás

  • Üdvözlő és tájékoztató szöveg megadási lehetőség

  • Orvosok kiválasztása

  • Google értékelés integráció

  • E-mail banner beállítási lehetőség

  • Leíratkozók kezelése

ELŐNYÖK

  • Az ügyfelek a vizsgálatot követően azonnal kitölthetik a kérdőívet, amely gyors adatgyűjtést tesz lehetővé

  • Mentesíti a személyzetet az visszajelzés kéréssel járó adminisztratív terhektől

  • A közvetlenül az ügyfelektől érkező visszajelzések pontos és releváns információkat biztosítanak

  • Az azonnali visszajelzések segítségével az intézmény gyorsan reagálhat a felmerülő problémákra

  • Nyomon követhető, hogy a páciens mely időpontban nem volt elégedett

  • Az ügyfelek véleményének figyelembevételével növelhető az intézmény iránti bizalom és elégedettség

Az ügyfél-elégedettség mérésére szolgáló rendszer egy modern megoldás az egészségügyi intézmények számára, amelynek segítségével célzottan fejleszthető a működés és növelhető az ügyfél-elégedettség. Segít az intézményeknek gyorsan és hatékonyan reagálni az ügyfél visszajelzésekre, ezzel javítva a szolgáltatás minőségét és az ügyfelek elégedettségét.


KAPCSOLAT

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian