Papírmentes klinika megvalósítása Medio digitális aláírási rendszerrel

BETEKINTÉS

A digitális aláírási rendszer – amelyet napjainkban egyre több egészségügyi intézmény alkalmaz a beteglátogatások adminisztratív folyamatainak támogatására -, egy innovatív és hatékony megoldást kínál a betegellátás modernizálásához

Ez a technológia nem csupán a betegek számára nyújt gyors és kényelmes megoldást, hanem az egészségügyi szolgáltatók számára is jelentős előnyökkel bír, mivel csökkenti a papíralapú munkafolyamatokra fordított időt és erőforrásokat, ezzel párhuzamosan növeli az adatkezelés biztonságát.


MŰKÖDÉS

  • A sablon dokumentumokat egyszer szükséges elkészíteni, ezt követően minden páciens esetében a rendszerből fognak betöltődni az alapadatok.

  • A páciens érkezésekor a rendszer digitális formában előkészíti a dokumentumokat, amelyek aláírásra várnak.

  • A kész dokumentumok egy digitális aláírásra optimalizált eszközön jelennek meg, amely lehet tablet, érintőképernyős kiosk vagy más, hasonló célra szolgáló készülék.

  • A beteg egy speciális digitális toll segítségével aláírja a dokumentumokat.

  • Az aláírást követően a dokumentum igény esetén kinyomtatható a páciens részére, egyébként pedig bármikor visszakereshető lesz a Medio-ban.

ELŐNYÖK

  • A rendszer telepítése gyors és egyszerű, nem igényel bonyolult beállításokat vagy kiterjedt hardveres infrastruktúrát.

  • A betegek számára megszűnik a hibás dokumentumkitöltéssel kapcsolatos aggodalom, mivel az adatok rendszerből jönnek, csak nyilatkozatra van szükség.

  • Megszűnnek a papír alapú dokumentumok kitöltésével járó kellemetlenségek, mint például az elírások, az olvashatatlan, értelmezhetetlen kézírás vagy a dokumentumok elvesztésének kockázata.

  • A papírmentes ügykezelés nem csak a környezetre van pozitív hatással, hanem csökkenti a nyomtatási és archiválási költségeket, valamint megkönnyíti az adatok gyors visszakeresését.

  • Jelentősen felgyorsul a betegfelvételi folyamat, lehetővé téve az egészségügyi személyzet számára, hogy több időt fordíthassanak a betegellátásra, kevesebbet az adminisztrációra.

  • Egy belső munkatárs akár több páciens érkeztetését is tudja egyidejűleg, hatékonyan kezelni – csökken a várakozási idő és csökken az egy páciens érkeztetésével eltöltött idő.

  • Biztonsági tanúsítványt és időbélyegzőt alkalmaz, amely megfelel az eIDAS rendeletnek.

  • A minősített elektronikus aláírások jogilag egyenértékűek a kézzel írott aláírásokkal.

FUNKCIÓK

  • Egy intézményhez több eszköz csatlakoztatható és kiválasztható, hogy melyik eszközön jelenjenek meg az aláírásra váró dokumentumok.

  • Az aláírásra használt eszközökön futtatott dedikált alkalmazás lehetőséget biztosít az egészségügyi intézményeknek saját logójuk használatára.

  • Az alkalmazás jelzi, hogy hol vár valamilyen interakciót az ügyféltől, ami lehet aláírás, szövegbeviteli mező, értékválasztó doboz, jelölőnégyzet, vagy egyválasztós mező.

  • Az aláírás megtörténte után a páciens egy előnézetet kap a véglegesen kitöltött dokumentumról, biztosítva az adatok helyességének ellenőrzését.

KAPCSOLAT

Ha bármilyen kérdése merülne fel az új funkcióval kapcsolatban kérjük, lépjen kapcsolatba velünk!

Lépjen Velünk kapcsolatba!

Tartalom

hu_HUHungarian