Ebben a menüpontban tudja beállítani, hogy munkatársai milyen hozzáféréssel rendelkezzenek a Medio rendszerében.
Admin felhasználók szerkesztése
Az Admin felhasználók szerkesztése menüpontban rendszer listázza az intézményhez felvett összes felhasználót. A felhasználó neve melletti Szerkesztés gombra kattintva tudja módosítani az adott felhasználó adatait, hozzáférését. A keresés mező kitöltésével pedig szűkítheti az adatok halmazát.
A piros kuka ikonra kattintva lehet a felhasználót törölni a rendszerből.
Módosíthatja a szerepkörét, ehhez segítséget a Szerepkörök megtekintésére kattintva talál.
Admin felhasználók hozzáadása
Adja meg munkatársa nevét, e-mail címét, illetve szerepkörét.
Rendelje hozzá az intézményt majd kívánsága szerint töltse ki a maradék mezőket.
A Mentés gombra kattintva rögzíti a rendszerben az admin felhasználót, ezt követően munkatársa e-mail értesítést kap a hozzáadásról illetve a belépési instrukciókról.
Admin felhasználó bejelentkezése
Minden admin felhasználó a rendszertől automatikusan megkapott jelszavát megváltoztathatja.
A kezdő képernyő jobb sarkában, a felhasználó nevére majd a Beállításokra kattintva tudja megtenni. Jelenlegi majd kétszer egymás után az új jelszó megadása után a Mentés gombra kattintva rögzül a rendszerben az új jelszó. Ki- majd újra bejelentkezésre kattintva a rendszer e-mail értesítésben megküldi az új jelszót. Újra beállításokra kattintva
Jelszó elküldése előtti négyzetet ki kell pipálni majd Mentés gombra kattintani. Ezután már többször nem küldi el a rendszer e-mail értesítésben a jelszót.